Mitä tänään ruokana?
Kommentit (50)
Makaronilaatikkoa lapsille, ja maksalaatikkoa aikuisille, lisäksi salaattia ja raejuustoa
Lounaaksi salaattia. Kanasalaattia mulle ja lapsille, miehelleni salaattia ja Boltseja. Iltaruoka Subwayssä.
Tänään oli puuropäivä eli riisipuuroa ja mustikkamehukeittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko tässä flunssassa oltu, eiköhän ole jo grillimätön aika, kun ei vaan jaksa.
Tekis kasvikset ja laihdutus sulle kyllä hyvää.
Laihdutus ? Bmi on 18,6. Eli mitä jos itse laihduttaisit ?
Lounaaksi oli nokkoskeittoa ja munia, hapankorppua ja voita.
Päivälliseksi kanayllätys, eli tarjousbroilerisuikaleita ja puolikas isosta sipulista silppuna öljyssä paistellen, maustoin curryllä ja chilihitusilla, pakastimesta puutarhurinsekoitusta vajaa pussi ja vihreitä papuja samanmoinen määrä siihen sekaan, pikariisipaketin loput eli noin desi, kanalientä pakkasesta, kannen alla hiljaisella tulella kunnes riisi on imenyt liemen ja lopuksi ruokakermapurkin jämä sekaan.
Meillä lapsen toiveesta itse tehtyjä hampurilaisia ja ranskalaisia.
Meillä itse tehtyjä lihapullia ja pannuperunoita
Ostin päivällä reissussa kaupan tiskistä mustaa makkaraa (vaikka se olikin vähän kuivahtanutta) Nyt illalla keitin perunoita ja söin sillin kanssa.
Aamulla mietiskelin ja etsin netistä ruokavaihtoehtoja. Päädyin kinkku-pekonikastikkeeseen ja löysin tälläisen reseptin. Keitin pastaa kaveriksi ja salaattia. Tuli hyvää!
https://lapsenmielistakokkailua.blogspot.com/2023/11/kinkku-pekonikasti…
Huomenna on keittopäivä, ehkä joku kasvissosekeitto...