Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini ilmoitti, ettei hän ikinä lähde mun kanssa minkään sortin kaupoille, koska

Vierailija
18.11.2023 |

Häpeää minua. Olen kuulemma niin mt-ongelmaisen näköinen.

Sanoo hän, joka on itse ollut aina eläkkeellä mielenterveysongelmien takia, itselläni taas ei ole yhtäkään mielenterveysongelmaa ja aina käynyt töissä. 

Ei edes lastenlasten kanssa hän, varakas rouva, voi lähteä hoploppiin, jos minä olen mukana, koska "jos sulla ei oo siistit vaatteet siellä päällä. Pukisit noita mita mä tuon sulle" ja hän todellakin tuo minulle aivan hirvittäviä rytkyjä... Vaikka niistä aina kieltäydyn ja sanon, että kiitos mutta mulla on oma tyylini.

Tähän päälle vielä päivittely kuinka hän on niin rikas (tai siis uskoo olevansa pienellä eläkkeellä) että häntä katsotaan ylöspäin, minua alaspäin. Semmoinen se on narsistin maailma.. Oma lapsi on roskaa. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten itse jo sanoit, äitisi on mt-ongelmainen. Sinun ei siis kannata välittää mistään mitä hän sanoo eikä sinulla ole mitään syytä hänen kanssaan yhtään mihinkään. 

Vierailija
2/2 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa uskoisit äitiäsi, jättäisit sen propellipipon pois, ainakin vähentäisit niitä varrellisia kukkia hatustasi ja laittaisit normipipon.

Vaikka tekoturkikseesi ommellut jäniksenkäpälät mielestäsi tuottavatkin onnea, kannattaisi ne kuitenkin ratkoa irti ja vaihtaa kostyymi vaikkama fleeceen tai toppatakkiin.

Kasvoihisi upotetut erilaiset killuttimet vovat aiheuttaa paleltumisvaaran pakkasella, eikä noissa korvalehtien venytyskoruissa kannata välttämättä roikottaa kondomeita vaikka ne siinä ovatkin kätevästi esillä tarvittaessa.

Usko äiteliiniä, pukeudu siististi ja norminmukaisesti, pääset ehkä töihin ja saat elämänsyrjästä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi