Kuiva iho talvella
Mistä apua talven aiheuttamaan kuivaan ihoon? Rasvaan ihoani ja huuliani päivittäin mutta silti ne kuivuu ja halkeilee jatkuvasti.
Kommentit (22)
Kollageeni ja omega-7 sisäisesti. Millä rasvaat ja millä peset ja kuinka usein?
Vierailija kirjoitti:
Millä rasvalla rasvaat?
Ihan tolla kaupasta saatavalla Nivean rasvalla. Huulirasvakin on perus Labelloa.
Mitä voiteita olet kokeillut? Minulla on toiminut Ceridal-ihoöljy ja Neutrogenan Intense Repair vuorotellen. Ihoöljy toimii myös huulirasvana. Käsiin käytän useamman kerran päivässä Kiehl's Ultimate strength hand salve.
Käyttäjä6524 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rasvalla rasvaat?
Ihan tolla kaupasta saatavalla Nivean rasvalla. Huulirasvakin on perus Labelloa.
Sitten en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Millä rasvalla rasvaat?
Käypäs hakemassa ihan apteekin tuotteita. Maksavat vähän enemmän mutta ovat sata kertaa parempia.
Koska ei riitä rasvata päivittäin kerran millä tahansa. Pahimpina päivinä ja erityisen kuivissa tiloissa voi joutua päivän aikana lisäämään ihan naamarasvaakin, ei vain huulirasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rasvalla rasvaat?
Käypäs hakemassa ihan apteekin tuotteita. Maksavat vähän enemmän mutta ovat sata kertaa parempia.
Ei apteekki ostopaikkana tee tuotteista sen parempia. Samat mineraaliöljyt, silikonit, muovit ja hajusteet on sallittuja apteekkikosmetiikassakin.
Itse käytän talvella Aqualan L suihkussa rasvapesuun ja Humektania naaman rasvailuun talven aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä6524 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä rasvalla rasvaat?
Sitten en ihmettele.
No onko parempia ehdotuksia vai ajattelitko v*ttuilla vain?
Koeta ensin kylmäpuristettuja luomuöljyjä ilman mitään lisäaineita.
Käytän Whamisan luonnonkosmetiikkaa. Viime talvi oli eka kun kasvot ei hilseilleet. Mutta yksi tuote ei valitettavasti riitä. Puhdistan öljyllä, sitten kasvovesi, seerumi ja kosteusvoide.
Onnellinen ettei tarvitse enää kokeilla eri tuotteita ja todeta toimimattomiksi.
Ja koska joku tulee kuitenkin vinkumaan apteekin perusvoiteista, eivät toimineet minulla.
Itsehän käytän vain mustan miehen mälliä naamalla. Oikein ravitsevaa ja pitää ihon nuorekkaana 😍🥰🤗 tihihihihihihi
T: tyty
Vierailija kirjoitti:
Itsehän käytän vain mustan miehen mälliä naamalla. Oikein ravitsevaa ja pitää ihon nuorekkaana 😍🥰🤗 tihihihihihihi
V*tun rotupetturi h*ora kys!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V*tun rotupetturi h*ora kys!
Miks lankeet noin ilmiselvään baittiin? Mikä kehitysvamma sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Käytän Whamisan luonnonkosmetiikkaa. Viime talvi oli eka kun kasvot ei hilseilleet. Mutta yksi tuote ei valitettavasti riitä. Puhdistan öljyllä, sitten kasvovesi, seerumi ja kosteusvoide.
Onnellinen ettei tarvitse enää kokeilla eri tuotteita ja todeta toimimattomiksi.
Ja koska joku tulee kuitenkin vinkumaan apteekin perusvoiteista, eivät toimineet minulla.
Mun kasvojen iho ei taas kestä kaikkia Whamisan tuotteita, kun niissä on niin paljon aktiiviaineita. Puhdistusöljy oli hyvä, puhdistusgeeli ja -voide ärsyttivät suunympärysihoa, samoin kuin deep rich toner. Cactus-sarjan kasvovesi ja seerumi olivat hyvät. Kannattaa ostaa siis ensin pienet purkit, jos vaan löytää jostain.
Vierailija kirjoitti:
Koeta ensin kylmäpuristettuja luomuöljyjä ilman mitään lisäaineita.
Öljy hierotaan kostealle (ei märälle) iholle. Ensin siis kasvovesi kämmenien kautta tai suihkeena kasvoille, ei vanulapulla. Öljyissäkin on eroa. Kokeilemalla selviää, mikä sopii omalle iholle. Itselläni käytössä Moi forestin mikrobiomiöljy ja Laponie of Scandinavian hydrating face mask & cream sekä calming serum. Kallista, mutta niin ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kasvojen iho ei taas kestä kaikkia Whamisan tuotteita, kun niissä on niin paljon aktiiviaineita. Puhdistusöljy oli hyvä, puhdistusgeeli ja -voide ärsyttivät suunympärysihoa, samoin kuin deep rich toner. Cactus-sarjan kasvovesi ja seerumi olivat hyvät. Kannattaa ostaa siis ensin pienet purkit, jos vaan löytää jostain.
Olen käyttänyt cactus-sarjan puhdistusöljyä, keltaista? kasvovettä (en jaksa mennä tarkistamaan nimeä), cactus-seerumia ja water creamia (talvella Nourishing cream).
Mun iholle on nämä sopineet, kuitukangaskasvonaamiosta en tykännyt.
jättihelokkiöljykapselit ja kalaöljykapselit. Menee noin 4 viikkoa ennen kuin alkavat vaikuttaa.
Millä rasvalla rasvaat?