Se tunne, kun löydät miehesi profiilin Alaston Suomi sivustolta
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kikkeliä! Häh?!!
Ensin äimityisin ja sitten kysyisin ukolta, että mitäs?
Sitten varmaan nauraisin.
Ja sitten varmaan saisin sen kotinäytöksen. Ei tarttis julkisilla paikoilla näytellä- mieluummin kotona.
Saanko siis pyytää vieraita naisia kotiimme katsomaan meisseliäni? Olet tosi hyvä vaimo!
Käsitit nyt kyllä väärin.
Et saa. Mä saan oman yksityisnäyttelyn täällä. Etsi sä omas. Semmonen mikä sun silmää miellyttää.
Mua miellyttää mun oma mies, eikä hän ole jakamassa itseään muille. Privaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, lähinnä naurattaisi. En osaisi ottaa kovin tosissani. En yleensäkään tuota ohjelmaa hirveän tosissani katso.
Kommentit on hassuja. Äijät seisoo rivissä kikkelisillään ja kommentit on ihanat kädet! 🤔
Mun mies lupasi pitää mulle täällä kotona alaston live -ohjelmaa.Täällä tää toimii. Privaatisti.
Tilanne olisi kyllä jotain niin koomista, varmaan vaan huutonauraisin koko riville ja aiheuttaisin näin traumoja ja minut talutettaisiin ulos koko studiosta.
No, katso Se viikon alastonrivistö-ohjelma. Siellä se on- ihan totta.Kikkelirivistö ja kädet, vahvat.
Vierailija kirjoitti:
No missä se linkki viipyy? Taisi olla taas ihan paskapuhetta koko aloitus 😣
Juu. Ihan turhaan täällä kieli pitkällä ootetaan.
Tai siis odotatte😹😹😹. Emminämuttanemuut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo ihan näin sinkkunaisena putoaa mielenkiinto jos miehellä on kuvia tuolla.
No jep, henkisesti epävakaiden ja vähän vajaiden tirkistely/huomionhakumestahan tuo on.
Ja likaisten ihmisten. Hyi helvetti!
😇Mikäs siveyden sipuli siellä huutelee.😇😇
Mistä se kaverisi tiesi siitä kuvasta, että se on sinun miehesi siellä?
Silloin olisi ukko kyllä seonnut, ei voisi kuin nauraa. Menisi komiikan puolelle.
Jos olisi tosissaan, vaihtaisin aika pikaisesti osoitetta, koska mun arvoihin ei kyllä sovi mitkään alastomat tuntemattomat... voi sitten hakeutua kaltaistensa seuraan jos tykkää.
Hyppää mukaan ja luokaa sinne pariprofiili.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se kaverisi tiesi siitä kuvasta, että se on sinun miehesi siellä?
Kuinka niin?
Hämmentävää kuinka moni varattu mies on näissä "palveluissa" ihan omalla nimellään ja naamallaan.
Oon pari exää löytänyt tinderistä. Ero siitä on tullut ennen pitkää, on pettäneet selän takana.
Ai miksi mulla oli tinderi? Siksi kun olin varma, että jotain touhutaan mistä ei mulle kerrota ja tein feikkiprofiilin että saan todisteita kun eihän ne itse mitään myönnä.
Seksitreffit - https://hespac.com/victoriamilanfi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi. Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Tilanne olisi kyllä jotain niin koomista, varmaan vaan huutonauraisin koko riville ja aiheuttaisin näin traumoja ja minut talutettaisiin ulos koko studiosta.