Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekakertalainen yksin interraillille...

Vierailija
17.11.2023 |

Onko esim saksa turvallinen maa? Rauhalliset paikat kiinnostaisi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo Saksa pelottaa, ei kannata lähteä koko reissuun. Oikeasti koko Eurooppa on ihan turvallinen paikka matkustaa.

Vierailija
2/7 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä muuten ollut reilillä seksiä niiden jännien poikien tai tyttöjen kanssa? 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä muuten ollut reilillä seksiä niiden jännien poikien tai tyttöjen kanssa? 😳

Tietysti on ollut. Tyhmiäkö kyselet? Siksihän sinne lähdetään.

Vierailija
4/7 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interrail jäi nuorena kokematta. Paljonkohan interrailaajissa on nykyään eläkeikäisiä. Voisin myös lähteä seikkailemaan. 

Vierailija
5/7 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on pikku-Turkki ja Ranska on Pohjois-Algeria. Suurimmat kaupungit niissä on paljon turvattomimpia kuin aiemmin. Pariisikin on paikoitellen yksi sontaläjä.

Suosittelen itse mielummin vaikka Puolaa, Tsekkiä ja Unkaria mihin ihmiskuona ei tuppaudu kasaantumaan.

Vierailija
6/7 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksa on pikku-Turkki ja Ranska on Pohjois-Algeria. Suurimmat kaupungit niissä on paljon turvattomimpia kuin aiemmin. Pariisikin on paikoitellen yksi sontaläjä.

Suosittelen itse mielummin vaikka Puolaa, Tsekkiä ja Unkaria mihin ihmiskuona ei tuppaudu kasaantumaan.

Ap, älä usko tätä!!! Asun itse Saksassa ja tämä on ihan turvallinen maa! Tuo vastaaja on joku ulkomaalaisia vihaava tyyppi. 

Vierailija
7/7 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jo Saksa pelottaa, ei kannata lähteä koko reissuun. Oikeasti koko Eurooppa on ihan turvallinen paikka matkustaa.

En kyllä Venäjälle enkä Valko-Venäjälle enää lähtisi mistään hinnasta. Enkä Ukrainaan niin kauan, kun siellä on sota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi