Pikkujoulut 2023, miten pukeudut?
Ja ei niin väliksi ne "hassun hauskat" heitot miniminareista ilman pikkuhousuja jne, kun ei ne edes ole hauskoja heittoja vaan 🥱😴
Kommentit (18)
Tähän punaiseen minimekkoon. On kyllä siinä ja siinä, että onko mauttoman lyhyt, mutta yritän olla pyllistelemättä liikaa :D Selvinpäin olen menossa.
Upeat suosikkituotteet Zalandolla: WAL G.-ACCESSORIE NECK SKATER DRESS - Juhlamekko - wine https://www.zalando.fi/wal-g-accessorie-neck-skater-dress-juhlamekko-wi…
Nätin pitkähihaisen, polvipituisen mekon + sukkikset. Kenkäpuoli on auki, kun oikea kantapää tosi kipeä, tanssiminen jää väliin...
N55
Seksikkää stringit ja pimpsa posliinille. Hajustetta hävylle.
Vierailija kirjoitti:
Yöpaitaan ja menen nukkumaan.
Sama. Tää pukukoodia ajattelin noudattaa kaikkien kolmen pikkujoulutilaisuuden aikana tänä vuonna.
Olen läski, mutta mulla on ok sääret, kunhan litistän suonikohjut peittävillä sukkiksilla. Laitan paljettimekon ja sen päälle jonkun löysän lötteröjakun peittämään mahani. Näyttävä koru kaulaan. Hiukset facelift-ponnarille ja vahvahko meikki. En tiiä huijaisinko tällee jotakuta.
Tuplabuukkauksen takia en mene, mutta jos menisin musta simppeli paitamekko vyöllä ja blingbling-korvikset tmv. ja korkkarit.
En osallistu. Olen ainut mies toimistolla. Saan kuulla joka päivä miesvihaa katkerilta keski-ikäisiltä suomiakoilta. Ei huvita viettää pikkujouluja tai virkistyspäiviä miesvihaajien kanssa. Olen aina sanonut olevani kipeä, mutta haluan uskoa, että tietävät, että en halua olla miesvihaajien kanssa tekemisissä. M28
Minihame, kauluspaita, sukkikset ja korkkarit, pikku laukku.
En ole koskaan käynyt pikkujouluissa. Inhoan kaikkia firman juhlia. Olen introvertti erakko. Työ on minulle vain paikka, mistä saan rahaa.
Ihan nakkena ajattelin mennä piksuihin.
Pilkkihaalarit, karvahattu ja kumisaapaskorkkarit. Näillä mennään.
Pitsiä vai kimalletta, siis yläosaksi, en osaa päättää.
Minulla on edessä useammat pikkujoulut. Yleensä farkut ja pitkähihainen t-paita, kuten arkenakin. Pariin pikkujouluun t-paidan sijaan kauluspaita ja pikkutakki. Superstarsitkin pitänee vaihtaa pukukenkiin.