Käyttääkö kenenkää mies tramalia estääkseen liian nopean siemensyöksyn?
Tämä oli minulle ihan uutta, mutta kuulema aika yleistä että mies ottaa tramalin muutaman tunti ennen naintia. Mun miehellä siis ongelmana se että saa ihan heti kun pistää sisään, kun hän ottaa tramalin niin pystymme naimaan jopa tunteja.
Kommentit (8)
En todellakaan käyttäisi sitä säännöllisesti tuollaiseen! Eikä sitä ilman reseptiä onneksi saakaan.
Ei mies sitä tietenkään joka päivä ota. Hänelle määrätty niitä koviin selkäkipuihin, mutta ihan hyvähän tämä sivuvaikutus on joka lääkkeestä seuraa. :)
ap
Vierailija:
Ei mies sitä tietenkään joka päivä ota. Hänelle määrätty niitä koviin selkäkipuihin, mutta ihan hyvähän tämä sivuvaikutus on joka lääkkeestä seuraa. :)ap
Eikös miehesi voisi tumputtaa ennen naintia ? Yleensähän toisella seisokilla kesto on parempi.
jos 15 kertaa laukeaa, aina minuutissa nii johan se kestää kokonaisen vartin se homma. :D
No onko kellään mitään muita keinoja miten saada pitennettyä yhdyntää? Onhan se rasittavaa kun mä en kerkee kun innostua kun mies jo saa... :/
Eikös miehes voi pitää sua muuten hyvänä ja kiihottaa orkun partaalle vaikka eka laukeamisensa jälkeen ja sit säkin olet valmis kun seuraavan kerran tulee sisään?
Käytätkö itse mitään liukasteita tunteja kestävän naimisen aikana?