Jos seuraava presidentti pitäisi valita naisehdokkaista, ketä äänestäisit?
Ja miksi?
Minun ääneni saisi Li. Pidän hänestä, koska mielestäni hän on sanavalmis ja vastaa suoraan siihen mitä kysytään. Hänen puolueensa ei ihan täysin edusta omaa arvomaailmaani, mutta presidenttikisassa puolueella ei mielestäni ole niin väliä.
Kommentit (28)
Ensimmäiset vaalit, kun ei ole ketään ehdokasta - ei nais- eikä mies- - jota haluaisin äänestää.
Olen kaikissa vaaleissa aikuisuuteni aikana äänestänyt. Taitaa olla ensimmäiset, jotka jätän nyt väliin.
Äänestän varmaan joka tapauksessa Litä. Parempi kuin miesehdokkaatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson. En ole vasemmistoa ikinä äänestänyt, mutta näen asian niin, ettei presidentin puolueella ole merkitystä vaan henkilön persoonalla. Li Andersson on noista naisista minun makuuni järkevin ja pätevin.
Mieti nyt vähän Lin arvomaailmaa. Venäläismielinen, ei olisi pitänyt liittyä Natoon, Hamas saa teu.rastaa israelilaisia mutta Israel ei saa vastata, rajoja ei saa sulkea vaan koko maailma pitää ottaa vastaan ja jokainen hakemus on käsiteltävä yksiköllisesti vaikka 7 kertaa, jne. Tällainenkö presidentiksi, arvojohtajaksi?
Sellainen houre sieltä. Uskotteko te Palestiinalaisten kansanmurha ystävät itsekään polotuksiinne?
Vierailija kirjoitti:
Äänestän varmaan joka tapauksessa Litä. Parempi kuin miesehdokkaatkin.
Hyvä, yksi ääni vähemmän puppelille.
LI:lle menee ääni. Ainoa joka tuomitsee kuuluvasti kansanmurhan,muut pistää pään pensaaseen ja toivoo että maailma muuttuu kivaksi paikaksi ennen kuin heidät valitaan.
andersson haluaa ettei suomeen hankita tuikuttimia. tuossa pitäisi olla riittävästi syytä sille miksei häntä pidä äänestää.
En olisi vielä muutama vuosi sitten uskonut että tulen äänestämään Halla-Ahoa presidentin vaaleissa
Kuka on Saara Huhtasaari?