Mikä ketuttaa eniten just nyt?
Niin, mikähän muu kuin tuo ihmisvirta rajan yli!
Kommentit (21)
Työnantaja ei maksa matkalaskua opintomatkasta. Jos ei rahat tule tilille niin otan lopputilin. Siinä sitten miettivät kuka tekee työt.
Vielä yli kuukausi, ennen kuin pääsen lomamatkalle Japaniin. Tekisi mieli lähteä jo nyt. M28
Aika vähän kyllä ketuttaa tällä hetkellä. Mutta jos joku ketuttaa niin se, että huomenna täytyis mennä käymään kaupassa. Sunnuntaina on miestenpäivä ja muistin ostaa eilen osan tarjottavista, mitä haluan tehdä, mutta osan unohdin.
Pitää lähteä lentokentälle tunnin päästä ja väsyttää vietävästi. Onneksi osaan nukkua koneessa.
Mun pitäisi välillä irrottaa aiheesta. Oon huolissani pienituloisten tilanteesta ja heidän pompottelusta. Haluaisin paremman elämän ihmisille. Ei se niin vaikeaa olisi saada kaikille turvallisempi tilanne.
Sama ärsyttää nyt minuakin kun ap:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän kyllä ketuttaa tällä hetkellä. Mutta jos joku ketuttaa niin se, että huomenna täytyis mennä käymään kaupassa. Sunnuntaina on miestenpäivä ja muistin ostaa eilen osan tarjottavista, mitä haluan tehdä, mutta osan unohdin.
Onko sunnuntaina siis se päivä kun vaimojen ja tyttöystävien on otettava miehiltä suihin?
Ei, se oli jo keväällä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sunnuntaina siis se päivä kun vaimojen ja tyttöystävien on otettava miehiltä suihin?
Onkohan joka päivä se, kun olematonta kumppaniasi ärsyttä se että koskaan ikinä tapasi sinut? Mitäs luulet?
Idioottimaiset ja suorastaan typerät aloitukset täällä palstalla.
Koko viikon on ollut ties mitä ongelmia. Viheliäisiä asiakkaita, tekemättömiä töitä, auto oli korjaamolla, laskut maksamatta ja ties mitä muuta. Vaan nyt on kaikki rästihommat tehty, auto on katsastettu ja laskut maksettu, kun palkkakin tuli.
Eli juuri nyt ei ketuta mikään. Kohta kun käy saunassa, syö hyvin ja riipaisee kännit, on elämä taas yhtä juhlaa. Niin se muuttuu mielentila päivästä toiseen.
Uupumus, olisi kauheasti asioita mitä pitäisi tehdä, mutta ei vain pysty tekemään mitään..
Rahat on melkein loppu (tilillä 11 €) ja lisää tulee vasta viikonloppuna. Kotonakaan ei ole juuri syötävää.
Kansaneläkelaitos vatuttaa!
T: Osatyökykyinen
Vierailija kirjoitti:
Vielä yli kuukausi, ennen kuin pääsen lomamatkalle Japaniin. Tekisi mieli lähteä jo nyt. M28
Miten sä et ikinä ole siellä? Aina menossa tai muistelemassa. Kuitenkin Japani tuntuu olevan olennainen osa elämääsi.
Se että odotan huoltomiehiä jotka tulee aikavälillä 7-17. Ärsyttää odottelu.
Naapurit. Aloittavat pianonsoiton aamulla klo 7. Olen kyllä hereillä silloin, mutta ottaa silti päähän se möly.
Vierailija kirjoitti:
Naapurit. Aloittavat pianonsoiton aamulla klo 7. Olen kyllä hereillä silloin, mutta ottaa silti päähän se möly.
Kunnon melusota käyntiin! Soita heille vaikka Hard Rock Hallelujaa pari tuntia täysillä.
Oma tyhmyys miesten kanssa. Annoin eilen pakit yhdelle kivalle miehelle, joka olisi ollut minusta kiinnostunut ja halunnut tavata. En vaan itse tuntenut yhtään mitään kemiaa (oltiin tavattu pari kertaa), joten ilmoitin, etten halua jatkaa tutustumista.
Sitten se mies, josta olisin itse tosi kiinnostunut, ilmoitti viime viikolla ettei kuulemma kerkeä näkemään. Edellisessä viestissä oli kertonut, ettei ole mitään ihmeitä viikonloppusuunnitelmia. Toisin sanoen sitä ei vaan kiinnosta. Tosi turhauttavaa aina löytää itsensä tästä samasta tilanteesta.
Ystävän rahoillaan leveily.
Jatkuvasti ostaa sitä ja tätä ja näyttää kuvia ja kehuu kuinka taas osti sen ja sen hintaisen asian.
Se että sosiaalihoitaja neuvoi olemaan maksamatta laskuja ja kehoitti että antaa mennä ulosottoon vaan. Minusta tuossa ei kyllä käy hyvin.