Toivon että ihmiset joilla ahdistushäiriö kertoisivat miten elää kun, pitää olla hoikka ja nuoren näköinen
Toivon että ihmiset joilla ahdistushäiriö kertoisivat miten elää kun,
pitää olla hoikka ja nuoren näköinen
kodin tulee olla SUPER siisti ja pyykkiä ei saa olla pyykkikopassa.
Ruokakaupassa pitää käydä JOKA päivä (tuore ruoka)
olen yrittäjä ja joka päivä on kuin urheilusuoritus
En tiedä paljonko instan päivitys tuo asiakkaita, mutta en pysty lopettamaan
niin...ap
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kuka sanoo sulle että pitäisi olla? Opi olla välittämättä muiden mielipiteistä. Yhtäkkiä ei enää ahdista.
Mieheni on komea ja huippu urheilijan rasvaprosentti.
En minä voi olla kulahtanut täti siinä vieressä???ap
Miehesi ei rakasta sinua.
Jos rakastaisi
saisit olla sottainen , lihava ja työtön.
Vierailija kirjoitti:
Säännöllinen nukkuma-aikataulu: Yritä mennä nukkumaan ja herätä samaan aikaan joka päivä, myös viikonloppuisin. Tämä auttaa säätelemään kehosi unirytmiä.
Rauhoittavat rituaalit: Luo rauhoittava iltarutiini ennen nukkumaanmenoa. Esimerkiksi lue kirjaa, kuuntele rauhallista musiikkia tai ota rentouttava kylpy.
Vältä kofeiinia ja muita stimulantteja: Rajoita kofeiinin ja muiden stimulanttien, kuten nikotiinin, käyttöä erityisesti myöhään päivällä ja illalla.
Vältä raskaita aterioita ennen nukkumaanmenoa: Yritä välttää suurten aterioiden syömistä juuri ennen nukkumaanmenoa. Kevyt iltapala voi kuitenkin olla hyödyllinen.
Liikunta: Säännöllinen liikunta voi auttaa parantamaan unen laatua. Vältä kuitenkin intensiivistä liikuntaa juuri ennen nukkumaanmenoa.
Mukava nukkumisympäristö: Varmista, että nukkumispaikkasi on hiljainen, pimeä ja viileä. Käytä tarvittaessa pimennysverhoja tai korvatulp
Wau kävitkö lääkiksen, psykologin vai psykoterapeutin opinnot kyseistä listausta varten?
Vierailija kirjoitti:
Lääkitys.
Muu ei auttanut, ja hukkasin elämästäni vuosia tämän takia.
Ilman lääkitystä: vatsa kuralla jatkuvasti, mysteerikutinaa rakkuloineen, pakkoajatuksia, ylikierroksilla käymistä, tunteiden raju heittely laidasta laitaan...
Lääkityksen kanssa: vatsa normaali, ei kutinaa, kaikki muut oireet pysyvät kurissa.
Kun lopetin SSR lääkkeen alkoi ripuli , joka on vähän lievittynyt.
lisäksi lihakseni kramppaavat.
55v. ap
"pitää olla hoikka ja nuoren näköinen"
Miksi ja ketä varten pitää? Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia.
"kodin tulee olla SUPER siisti ja pyykkiä ei saa olla pyykkikopassa."
Miksi ja ketä varten tulee? Ei minun kotonani ainakaan. Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia.
"Ruokakaupassa pitää käydä JOKA päivä (tuore ruoka)"
Miksi pitää käydä? En minä käy. Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia.
"olen yrittäjä ja joka päivä on kuin urheilusuoritus"
Minä olen osakas ja lähden työpäivän jälkeen kotiin rakentamaan lasten kanssa Legoja. Voisi sitä tänään imuroidakin, mutta lasten kanssa touhuaminen on mukavampaa. Imuroida ehtii sittenkin.
"En tiedä paljonko instan päivitys tuo asiakkaita, mutta en pysty lopettamaan"
Sen ongelman jouduvat valitettavasti ratkaisemaan itse.
Muutenkin ehdotan naistenlehtien ja somen lukemisen lopettamista. Se ei selvästikään tee sinulle hyvää.
En tiedä olenko itse niin ahdistunut ettei aivot enää edes toimi, mutta jostain syystä en ymmärrä edes kysymystä. Kysyykö ap miten ahdistushäiriöisenä suoriutuu tuosta kaikesta kunnialla? No ei suoriudu. Siinä se. Helpottaa vähän kun päästää irti ja yrittää alkaa oikeasti korjata ongelmiaan sen sijaan, että keskittyy pelkkään kulissien ylläpitoon.
Pakkomielteinen siivous, hoikkuus ja pikkutarkkojen rutiinien noudattaminen (tuore ruoka joka päivä!!) vaikuttaa kyllä enemmän joltain OCD-oireilulta kuin ahdistuneisuushäiriöltä. Toki voihan ne olla samaan aikaan, usein varmasti onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kuka sanoo sulle että pitäisi olla? Opi olla välittämättä muiden mielipiteistä. Yhtäkkiä ei enää ahdista.
Jos rakastaisi
Rakastetaanko sottaisia ja lihavia???
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja ketä varten pitää? Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia."kodin tulee olla SUPER siisti ja pyykkiä ei saa olla pyykkikopassa."
Miksi ja ketä varten tulee? Ei minun kotonani ainakaan. Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia."Ruokakaupassa pitää käydä JOKA päivä (tuore ruoka)"
Miksi pitää käydä? En minä käy. Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia."olen yrittäjä ja joka päivä on kuin urheilusuoritus"
Minä olen osakas ja lähden työpäivän jälkeen kotiin rakentamaan lasten kanssa Legoja. Voisi sitä tänään imuroidakin, mutta lasten kanssa touhuaminen on mukavampaa. Imuroida ehtii sittenkin."En tiedä paljonko instan päivitys tuo asiakkaita, mutta en pysty lopettamaan"
Sen ongelman jouduvat valitettavasti ratkaisemaan itse.Muutenkin ehdotan naistenlehtien ja somen lukemisen l
Pienyrittäjä siivoaa yrityksensä wc:n itse
Noin esimerkiksi.
En ole osakas, hinnoittelen, palvelen, päivitän instaa ihan itse.
Olen vapaaehtoisesti lapseton.ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko itse niin ahdistunut ettei aivot enää edes toimi, mutta jostain syystä en ymmärrä edes kysymystä. Kysyykö ap miten ahdistushäiriöisenä suoriutuu tuosta kaikesta kunnialla? No ei suoriudu. Siinä se. Helpottaa vähän kun päästää irti ja yrittää alkaa oikeasti korjata ongelmiaan sen sijaan, että keskittyy pelkkään kulissien ylläpitoon.
Pakkomielteinen siivous, hoikkuus ja pikkutarkkojen rutiinien noudattaminen (tuore ruoka joka päivä!!) vaikuttaa kyllä enemmän joltain OCD-oireilulta kuin ahdistuneisuushäiriöltä. Toki voihan ne olla samaan aikaan, usein varmasti onkin.
Mieheni puhtaustandardit ovat korkeat
Mieheni on hoikka lihaksikas ja komea
Hän saisi minua paremman noin vaan nopsista.
Mieheni ei pidä sotkuisista lihavista naisista
noin esimerkiksi.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaisi
Niitten lapset rakastaa niitä
Asuvat niiden kanssa likaisessa haisevassa kämpässä.
Ottaa aivoon tuo yrityksen osakas?????
Eikö sillä ole varaa siivoojaan????
Ei taida mennä yrityksellä hyvin???
ostais vaikka varsi imurin, niin lapsensa ei altistuisi pölylle???
Amen. Kaikki nuo pakkomiset ja täytymiset on vain haittaohjelmia päässä. Ei jumalan sanaa. Ei niistä tarvitse välittää.
Itsellä loppui ahdistus kun aloin aina ahdistuneena kysyä itseltäni, että mitä minä haluan? Ensimmäisillä kerroilla mieleni oli ohan että omg, kysytkö tosissasi? Onko sekin tärkeää?
Ja sitten tietysti toimin vastauksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos rakastaisi
Ainakin enemmän kuin neuroottisia hermokimppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin esimerkiksi.ap
Miehesi on hyvä ja siivoaa itse, jos tahtoo että on tietynlaista. Ethän sinä mikään piika ole.
Minunkin mieheni on komea, urheilullinen ja hyvännäköinen, minkä lisäksi uskomattoman hieno ihminen. Varmasti saisi minua kauniimman ja hoikemman koska vaan, mutta en minä ala sen takia stressata. Koska muuten sopivampaa se ei löytäisi mistään ja viisaana miehenä tietää sen itsekin. Sitäpaitsi se rakastaa minua.
Kuule ei ahdistava parisuhde ole minkään arvoinen, eikä mies jonka standardien täyttäminen aiheuttaa sinulle pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
noin esimerki
Olemme olleet yhdessä 35 vuotta.
kauankos te?
Minut tunnistaa edelleen samaksi ihmiseksi kuin 25 vuotta sitten. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja ketä varten pitää? Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia."kodin tulee olla SUPER siisti ja pyykkiä ei saa olla pyykkikopassa."
Miksi ja ketä varten tulee? Ei minun kotonani ainakaan. Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia."Ruokakaupassa pitää käydä JOKA päivä (tuore ruoka)"
Miksi pitää käydä? En minä käy. Ettet vain itse ole asettanut mahdottomia vaatimuksia."olen yrittäjä ja joka päivä on kuin urheilusuoritus"
Minä olen osakas ja lähden työpäivän jälkeen kotiin rakentamaan lasten kanssa Legoja. Voisi sitä tänään imuroidakin, mutta lasten kanssa touhuaminen on mukavampaa. Imuroida ehtii sittenkin."En tiedä paljonko instan päivitys tuo asiakkaita, mutta en pysty lopettamaan"
Sen ongelman jouduvat valitettavasti ratkaisemaan itse.M
En jaksaisi töiden jälkeen pyörittää hotellia lapsille ja antaa niille kovalla työllä ansaitsemani rahat. ap
Miksi teidän mielestänne
hoikkuus on pakkomielle?
tuore ruoka on pakkomielle
Itsensä elättäminen on pakkomielle?
Olen saanut omassa lapsuuden kodissani turpiini äidiltäni.ap
Ennem.in neuroosi kuin elämä
Sottaisena lihavana yyhoona?.?
Eri
Vierailija kirjoitti:
ole oma itsesi
En pysty
Äitini piti huolen että olen kuin nurkkaan ajettu eläin.
Olen rento jos nukun, urheilen , teen töitä tai juon.
Ap
Saako udella, mikä lääkitys sinulla on? En ole tullutkaan ajatelleeksi, että vatsaongelmat ja kutina voisivat liittyä ahdistukseeni.
-ei ap