Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotihoidossa työskentelevät, montako asiakaskäyntiä on työvuoron aikana?

Vierailija
17.11.2023 |

Aloitin kotihoidossa vähän aikaa sitten. Aamuvuorossa on yleensä 11-13 paikkaa. Niistä 1-2 on asiakkaan pesuja. Kiire on. Työssä ei voi pitää kahvitaukoja, muutoin kuin juuri työajan alkaessa 5 min ja 5 min ennen työajan loppumista saa istahtaa kahville. Ruokatauko on 20 min. Kuulostaako muille tutulta? Onneksi en ottanut vakipaikkaa vastaan vaan aloitin määräaikaisella sijaisuudella, eihän tätä jaksa :0 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vuorossa keskimäärin 15-18 paikkaa mutta suihkutukset tekee yksityinen firma joten niitä ei ole. Kiirettä pitää, toki osa paikoista on lyhyitä ja viedään tyyliin vain lääkkeet. Tykkään kuitenkin vaihtelevasta työstäni. Tauot ehtii yleensä pitää ajallaan, mutta välillä on päiviä että pitää syödä autossa paikasta toiseen ajaessa tai että lounas venyy klo 14 saakka. Mutta olen oppinut pitämään autossa aina välipalaa mukana ettei ihan näänny jos lounas jää väliin jos pitää vaikkapa ambulanssia odotella. Ymmärrän ettei tämä työ kaikille sovi, mutta minä olen viihtynyt kotihoidossa jo reilut 10v. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä