Miehen omituinen käytös, mitä mieltä?
Otetaan esimerkkinä viime viikko. Nähtiin maanantaina ja meillä oli oikein kivaa yhdessä, mies sitten innostui suunnittelemaan, että nähdään perjantaina, tehdään jotain kivaa yhdessä ja voisin jäädä hänen luokse yöksi.
Keskiviikkona mies laittaa viestiä, että on kova ikävä jne. ei malta odottaa perjantaita.
Torstaina ja perjantaina ei kuulu miehestä enää pihaustakaan. Soitan miehelle pe alkuillasta, että nähdääkö ollenkaan, vai mikä homma? Mies kuulostaa ärtyneeltä ja melkein lyö luurin korvaan. Sanoo, että laittaa viestiä myöhemmin, jos voidaan nähdä. Parin tunnin kuluttua tulee viesti, että no jooo, sun mieliksi voidaan sitten nähdä tyyliin.
Siinä vaiheessa olin jo kerennyt tehdä ihan muut suunnitelmat illaksi ja lähteä kotoa. Eikä enää suoraan sanottuna kiinnostanut nähdä koko miestä lainkaan.
Mikä ihme selittää tämmöistä käytöstä? Siis mies itse tekee nämä suunnitelmat ja sitten odotuttaa ja venkoilee.
Kyllä se taitaa niin olla, että ei tässä iässä enää niitä hyviä ja kunnollisia miehiä ole vapaana. Kaikissa on joku omituinen valuvika.
Kommentit (75)
Tuli ensimmäisenä mieleen, että ei saanut keskiviikkona sinulta toivomaansa vastausta kaipaamisviestiinsä ja loukkaantui. Kun et laittanut torstaina tai perjantainakaan viestiä, oli jo täysin raivoissaan siinä vaiheessa, kun lopulta soitit.
Ei fiksua, mutta inhimillistä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisen narsistin manipulatiivista käytöstä. Katso YouTube videoita: Narsisti vs minä. Vaikka ei olisi kyse narsistista niin myrkyllinen suhde tuo tuollainen on. Vastauksia saat noista videoista ja ymmärrät paremmin tuota käyttäytymismallia. Sinin ei missään tapauksessa tule hyväksyä tuota käytöstä. Lähde pois ennenkuin tuo ihminen rikkoo sinut lopullisesti.
Mistä tiesit nimeni?
ap
Suunnitteliko viestillä vai ihan kasvotusten? Eihän vain naisia ole niin paljon että meni viestit väärään numeroon...
Vierailija kirjoitti:
Poistu. Äkkiä. Mies on aloittanut traumaperäiseen suhteeseen johtavan ensimmäisen vaiheen tai oikeastaan jo kakkosvaihteen. Estä yhteystieto HETI
Kyllä. Totta tuo
Pelimies tai hyväksikäyttäjä narsisti tai sitten vaan epävakaa tuuliviiri tai sitoutumiskammoinen. Joka tapauksessa suhde ei tule toimimaan. Et hoi muuttaa toista. Mä yritin ja yritin vaikka järki sanoi että lähde niin en lähtenyt vaan jäin liian kauan katsomaan josko se toinen muuttuisi. Traumaside.
Harvoin enää nykyään tuntuu löytyvän luotettavaa ja täyspäistä ihmistä joka olisi valmis normaaliin ja tavalliseen parisuhteeseen joka ei ole jännitystä ja draamaa täynnä. Juostaan jonkin täydellisen rakkauden perässä jota ei edes ole olemassakaan. Tavallisuudesta ja arjen pienistä asioista se onni löytyy.
Luota intuitioosi, se on oikeassa. Kaikki ei ole kunnossa jos jo alussa on tuollaista vuoristorataa.
Hiprakassa (tai vähän tujummissakin päihteissä) tulee varmaan suunniteltua kaikenlaista, mikä sitten ei myöhemmin enää tunnukaan hyvältä idealta ja lähinnä ärsyttää.
Tyypillinen kuvio.
Käyttää päihteitä ja siksi ailahtelee.
Toinen tai kolmas nainen kuvioissa taikk sitten sinun ylitsesi ajaa alkoholi/huumeet ja kaverit siihen maailmaan liittyen.
Mutta olipa syy kohdella sinua noin mitä oli, eihän sillä ole väliä. Ainoa millä on merkitystä on se, miten sallit itseäsi kohdeltavan.
Sitä saa mitä tilaa. Ja välillä vaikkei tilaisikaan.
TLDR:JSS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillisen narsistin manipulatiivista käytöstä. Katso YouTube videoita: Narsisti vs minä. Vaikka ei olisi kyse narsistista niin myrkyllinen suhde tuo tuollainen on. Vastauksia saat noista videoista ja ymmärrät paremmin tuota käyttäytymismallia. Sinin ei missään tapauksessa tule hyväksyä tuota käytöstä. Lähde pois ennenkuin tuo ihminen rikkoo sinut lopullisesti.
Mistä tiesit nimeni?
ap
Näyttää olevan autocorrectin virhe, Sinun on muuttunut muotoon Sinin.
t. Eri
Ootko varma ettei vaikka esim. auto ole jättänyt tielle sillon? Kyllä siinä minua ainakin kyrsis siihen malliin ettei paljon treffit kiinnostaisi. Naiset kun ylianalysoi jo ensimmäistä vastoinkäymistä. Jo huudettiin narsistiksi 😄 kotipsykologit vauhdissa. Sanoisin että jos useammin on samanlaisia merkkejä ilmassa niin siinä tapauksessa kannattaa viheltää homma poikki.
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia.
Peluri.