Mulla päättyy maksullinen Tinder 9.12 ja taidan poistaa silloin koko sovelluksen
Vaikuttaa niin turhalta paikalta. Olen huomannut olevani melko nirso miesten suhteen kun Tinderiin menin kesällä. Paljon on mennyt miehiä erilaisista syistä hylkyyn. Asun pienellä paikkakunnalla, että eihän tässä lähialueella sitten riitäkään paljon miehiä siellä Tinderissä joten alue laajenee koko ajan ja sitten tuleekin jo välimatka eteen. Ei mulla ole aikaa ja halua treffailla miestä joka asuu yli 100km:n päässä.
Mulla ei ole kiire uuteen parisuhteeseen, joten siinäkin mielessä vähän turhaa olla Tinderissä. Kaksilla treffeillä olen ollut eikä niistä seurannut jatkoa. No toiset oli toki pelkkää seksiä eikä mies oikein vakuuttanut mua taidoilla vaikka kovasti hehkuttikin taitojaan etukäteen.
Yhtä miestä tällä paikkakunnalla asuvaa miestä olen katsonut sillä silmällä, mutta ei mitään tietoa kiinnostanko mä häntä lainkaan. Mies laittoi vähän aikaa sitten mulle kaveripyynnön facessa ja ajattelin, että olikohan vahinko. Hyväksyin pyynnön sitten ja ajattelin, että kyllä mies mut sitten poistaa kavereista jos oli vahinko. Ei ainakaan vielä ole poistanut. Ja voihan kaveripyynnön toki laittaa ihan kaverimielessä. Mä nyt vain satun olemaan miehestä kiinnostunut. :D
Nainen 44
Minulle riitti viikko ilmaista Tinderiä. Tykkäyksiä ja matcheja ei tullut tarpeeksi ja treffien kanssa olisi pitänyt jäädä arpomaan milloinkohan naiselle mahdollisesti sopii.