Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten freesata ulkonäköä helposti

Vierailija
16.11.2023 |

Olen väsynyt ja harmaantunut tässä vauvavuosien aikana, ja haluaisin itsestäni taas vähän eläväisemmän näköisen.

Ongelmana on kuitenkin, että en kerkeä käyttää itseeni hirveästi aikaa. Aamut ovat yhtä kaaosta ja illalla olen niin väsynyt, että yritän päästä nopeasti nukkumaan. 

Olisiko jotain nopeita ja helppoja tapoja saada itsestä freesimmän näköinen? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ryyppääminen ja tupakointi. Aloita kestävyysliikunta.

Vierailija
2/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa yleensä hirveästi panostaa meikkaamiseen, mut olen ripsarin lisäksi alkanut nyt käyttää huulipunaa. Menee minuutti laittaa ja on heti paljon huolitellumman oloinen. Toinen muutos minkä tein oli vaatteet. Sama vaiva heittää päälleen mekko kuin verskatkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemällä lyhyt matkat, lisää verenkiertoa ja ulkonäkö piristyy raittiissa ulkoilmassa. 

Vierailija
4/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaan värinen kaulahuivi ja pieni sipaisu poskipunaa tekee heti pirteämmän näköiseksi. 

Vierailija
5/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksiin helppohoitoinen ja piirteisiisi sopiva leikkaus jota ei tarvitse aamuisin väkerrellä liikoja, että näyttää taas ihmiseltä. Osta seuraavalla marketreissulla muutama virkistävä ja elvyttävä kertakäyttöinen kasvonaamio, sellaisia siis joissa tehoaineet on imeytetty kankaaseen. 

C-vitamiinipitoiset seerumit ja hoitotuotteet kirkastavat ja piristävät rasittunutta, sameaa ihoa. 

Vierailija
6/6 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kävely ja ulkoilu mahdollisimman paljon ja lasten kanssa. Tottakai sekin, kuten kaikki elämänmuutokset, myös väsyttää alkuun, ainakin sen kaksi viikkoa, mutta sitten alkaa sujua ja näkyä tuloksetkin. Tähän kannattaa rutinoitua.

Mikä tekee elämästäsi niin väsyttävää? Esimerkkejä: Vähennä täydellisyyden vaatimuksiasi. Mikä saa aamusi kaaokseen? Luo uudenlaista järjestystä suunnitelmallisuudella. Esimerkiksi seuraavan aamun kaikkien kaikki vaatteet valmiiksi, jotka pukevat itse ja huolehtivat yö- tai likavaatteet itse paikoilleen tai lähelläolevaan pyykkikoriin. Helpot aamupalat eli vähätöiset, jotka kukin voi myös itse ottaa ja laittaa astiat myös koneeseen tms. Hieman aiemmin ylösnousu, että ennätät ottaa aikaa itsellesi eli suihku ja kevyt meikki. Rutiinit, joita noudatat sitten joka aamu, niin helpottaa. Vähennä illan pakko-tehdä-hommia, niin ennätät aiemmin nukkumaan. Riittävä uni on välttämättömyys, jotta jaksat ja tunnet itsesi iloiseksi ja kun tunnet itsesi iloiseksi, olet jo heti freesimmän näköinen.