Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli yhtäkkiä ikävä 90-lukua ja niitä vaatteita. Voisko tulla takaisin ne jotkut Villi pohjola -vaatteet:)

Vierailija
16.11.2023 |

Puserot joissa sellaista etnistä kuviota.

Kommentit (8)

Vierailija
2/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorethan pukeutuu 90-luvun tyyliin ainakin täällä Helsingissä. Itse pyörittelen vain silmiä, kun kävelen ohi ja ihmettelen asiaa. Ysärillä pukeuduttiin niin, kun muuta ei ollut. Nyt olisi mahdollisuus pukeutua ihan hienoihinkin vaatteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tykkäsin Villi Pohjola - sarjasta. Niistä etnisistä kuvioista en.

Vierailija
4/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu niihin! Kirppiksiltä löytyy.

Itse rohkaistuin nyt 40+ ikäisenä pukeutumaan just niin kuin tykkään, vaikkei ole trendikästä eikä muodikasta. Tykkään vintagesta, vanhanajan toimistotyylistä, 40 luvulta - 90 luvun alkuun, ja mulle on kertynyt vaatteita näiltä aikakausilta, joita yhdistelen miten tykkään. Hameita ja mekkoja pidän paljon. 

Vierailija
5/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että se lyhythiuksinen nainen oli aivan jumalatar. Parikymppisenä kuolasin aina sitä sarjaa. 

Vierailija
6/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että se lyhythiuksinen nainen oli aivan jumalatar. Parikymppisenä kuolasin aina sitä sarjaa. 

Oliko hoikka?

Vierailija
7/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli onneksi vielä kaapissa tallessa kaikkein rakkaimmat teini-ysärivaatteeni (isoja ruutupaitoja, farkkuja, bändipaitoja ym.) ja nyt teinipoikani on ominut ne kaikki itselleen, toki luvan kanssa. Taitaa ysärityyli olla taas in.

Vierailija
8/8 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko hoikka?

Tietysti oli. Sehän oli 90-lukua. Silloin kehopositiivisuus oli todella harvinaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi