Tuli yhtäkkiä ikävä 90-lukua ja niitä vaatteita. Voisko tulla takaisin ne jotkut Villi pohjola -vaatteet:)
Kommentit (8)
Nuorethan pukeutuu 90-luvun tyyliin ainakin täällä Helsingissä. Itse pyörittelen vain silmiä, kun kävelen ohi ja ihmettelen asiaa. Ysärillä pukeuduttiin niin, kun muuta ei ollut. Nyt olisi mahdollisuus pukeutua ihan hienoihinkin vaatteisiin.
Ai että tykkäsin Villi Pohjola - sarjasta. Niistä etnisistä kuvioista en.
Pukeudu niihin! Kirppiksiltä löytyy.
Itse rohkaistuin nyt 40+ ikäisenä pukeutumaan just niin kuin tykkään, vaikkei ole trendikästä eikä muodikasta. Tykkään vintagesta, vanhanajan toimistotyylistä, 40 luvulta - 90 luvun alkuun, ja mulle on kertynyt vaatteita näiltä aikakausilta, joita yhdistelen miten tykkään. Hameita ja mekkoja pidän paljon.
Ai että se lyhythiuksinen nainen oli aivan jumalatar. Parikymppisenä kuolasin aina sitä sarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai että se lyhythiuksinen nainen oli aivan jumalatar. Parikymppisenä kuolasin aina sitä sarjaa.
Oliko hoikka?
Mulla oli onneksi vielä kaapissa tallessa kaikkein rakkaimmat teini-ysärivaatteeni (isoja ruutupaitoja, farkkuja, bändipaitoja ym.) ja nyt teinipoikani on ominut ne kaikki itselleen, toki luvan kanssa. Taitaa ysärityyli olla taas in.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko hoikka?
Tietysti oli. Sehän oli 90-lukua. Silloin kehopositiivisuus oli todella harvinaista.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/ba2a5851-9dfd-477a-9936-fc7a92b…