Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaalinen vetovoima miestä kohtaan

Vierailija
15.11.2023 |

Olen 20-vuotias mies ja olen alkanut tuntemaan seksuaalista vetovoimaa toista miestä kohtaan, hän on siis avoimesti homoseksuaali. En osaa yhtään käsitellä tunteitani tai suhtautua asiaan mitenkään. Olen aiemminkin tuntenut vetovoimaa miehiä kohtaa, mutta olen kokenut nämä tunteet aina moraalisesti vääriksi ja näin ollen en ole uskaltanut ryhtyä mihinkään. Mitä mieltä te olette, pitäisikö minun alkaa tapailemaan ja harrastamaan seksiä miesten kanssa, kun se kerran minua kiinnostaa? Monesti tosin koen morkkista sen jälkeen, kun olen esim. masturboinut ja ajatellut miehiä eroottisessa mielessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet niinkuin oma sydän tuntee.

Vierailija
2/4 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun kannata ruveta tapailemaan ja sekstailemaan laajan miesrintaman kanssa. Etsi joku mukavan tuntuinen tyyppi ja tutustu ja kokeile hänen kanssaan asioita, vaikka se tyyppi johon sinulla on vetovoimaa jos hän on vapaa ja pitää sinusta. Voi olla että tapaat montakin tyyppiä ennen kuin se täysin sopiva kaveri löytyy. Mutta älä antaudu promiskuiteettiin, siitä saat vain suruja ja jopa terveysuhka. Ja muista että on jokaisen yksilön oma asia päättää kuinka avoin on asiasta vai onko lainkaan avoin.

Neuvon sua kuin setämies vaikka olen vasta 24 v, mutta samanlaiset pähkäilyt olen käynyt ja löytänyt mahtavan kaverin 21-vuotiaana, tämä juttu loppui vähän aikaa sitten kaveri  paikkakunnan vaihdon takia.

- Tomi - 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin mä ajattelinkin ottaa yhteyttä tähän tyyppiin keheen oon ihastunut. Hänhän on vapaa ja täydellisesti mun omaa tyyppiä. Hitsi kun hengityskin vaan salpaa kun ajattelen häntä ja ajatukset pyörii päivät pitkät siinä kun pääsis harrastaa seksiä hänen kanssaan <3 :D

Vierailija
4/4 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns matalankynnyksen aloitus; tiedät tunteesi, tunnet kaverin ja hänen mieltymyksensä. Astu rohkeasti seuraava askel niin epätietoisuus hälvenee. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan