Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL:n tiedot: Hallitus valmistelee kovempaa pakettia rajatoimiin huomiseksi HS:n mukaan rajanylityspaikkoja suljetaan

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Venäjän rajat olisi syytä sulkea kokonaan. Niin muutkin EU-maat ovat tehneet. Emme me kaipaa sikäläisiä turistibussejakaan.

Vierailija
42/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun suljetaan rajanylityspaikkoja, niin siitä tulee myös haitallisia vaikutuksia sivutuotteena. Mutta jos ei muut auta, niin pakko niitä on varmaan sitten sulkea.

Mitähän haittaa Venäjän rajan täydellisestä sulkemisesta mahtaisi olla näin pakotteiden voimassaollessa? No rajaseudulla asuvien bensa-, viina- ja pilluralli loppuu, mutta onko se nyt niin suuri asia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Marinin hallitus olisi näin kauan jahkaillut, oltaisiin jo viemässä valtakunnanoikeuteen.

Vierailija
44/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesarista:"Rajan ylittämisen rajoittaminen kansalaisuuden perusteella ei kuitenkaan estäisi sitä, että tulijat voivat ilmoittaa hakevansa kansainvälistä suojelua."

Itäraja | HS:n tiedot: Hallitus aikoo sulkea torstaina rajanylityspaikkoja kansallisen turvallisuuden varmistamiseksi: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009993353.html

Tuohan vesittäisi koko homman jos raja on muuten suljettu mutta taikasanan sanovat saavat tulla. Esimerkiksi Puola sulki oikeasti Valko-Venäjän rajan ja hybridihyökkäys päättyi ajan myötä omaan mahdottomuuteensa.

Vierailija
45/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eva Biaudet menee pitämään rajaa auki p*llu kosteana :/

Siinä on kyllä yksi vastenmielinen hölmöläinen, jonka ajattelu on jumittunut murrosikäisen tasolle: "Minä olen aina oikeassa! Maailman pitää pyöriä minun tahdon mukaan, koska minä olen teitä parempi!"

Evallekin käy mainiosti se, että suomalaisia köyhiä ja työttömiä kurjistetaan - hän ei vastusta hallituksen kyseenalaista leikkauspolitiikkaa, mutta auta armias, jos ollaan koskemassa kehitysapuun tai sulkemassa rajoja. Silloin hän vaahtoaa suuna päänä.

Juuri tuollaiset putkinäköiset hyvesignaloivat itsekkäät hölmöt aiheuttavat sen, että yhteiskunta muuttuu turvattomaksi ja että ihmiset äänestävät yhä oikeistolaisempia ja radikaalimpia poliitikkoja. 

Katsoin sen Sauli Niinistön synttärikävelyn, ja siinä Biaudet kulki kylki kyljessä Niinistön kanssa paasaten omia juttujaan. Ja lehdistölle tiuski että häntä ei saa kuvata, kun hän on nyt "treffeillä" presidentin kanssa. Vaikutti ihan joltain narsistilta. 

Vierailija
46/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KERRANKIN! jallitus jolla on munuaisia tehdä niitä päätöksiä mitä pitää ja niiden kuuluukin tehdä.

Toivottavasti niitä munuaisia lopulta löytyy. Mitään päätöksiä ei ole vielä tehty, vaan ollaan vatuloitu asiaa muutama päivä ja maassa on jo viitisensataa elätettävää joista emme pääse ikinä eroon.

Vierailija
47/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo aikakin saada muslimit pysäytettyä rajalle.

Mikähän siinä onkin, että nimenomaan muslimit tunkee länsimaihin

Miksi sieltä ei koskaan tule kristittyjä, jotka noissa maissa oikeasti ovat vainon kohde? 

Vierailija
48/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarista on kuulema matkalla satojen pyöräilijöiden joukko kohti Suomen rajaa.

Eivät ne Pietarista saakka polje, vaan heille on järjestetty autokuljetus ja vähän ennnen rajaa myy kuorma-autosta fillareita.

Vierailija
49/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko järjestelmä on Suomen kohdalta rikki. Ihme kun mitään muuta kuin suomea eivät koske samat kansainväliset sopimukset. 

Sormi osoittaa taas Tavjan suuntaan, joka Suomen perustuslakiin sai ympättyä ylkomaalaisille suomalaisia paremmat oikeudet.  

Vierailija
50/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kyllä yksi vastenmielinen hölmöläinen, jonka ajattelu on jumittunut murrosikäisen tasolle: "Minä olen aina oikeassa! Maailman pitää pyöriä minun tahdon mukaan, koska minä olen teitä parempi!"

Evallekin käy mainiosti se, että suomalaisia köyhiä ja työttömiä kurjistetaan - hän ei vastusta hallituksen kyseenalaista leikkauspolitiikkaa, mutta auta armias, jos ollaan koskemassa kehitysapuun tai sulkemassa rajoja. Silloin hän vaahtoaa suuna päänä.

Juuri tuollaiset putkinäköiset hyvesignaloivat itsekkäät hölmöt aiheuttavat sen, että yhteiskunta muuttuu turvattomaksi ja että ihmiset äänestävät yhä oikeistolaisempia ja radikaalimpia poliitikkoja. 

Katsoin sen Sauli Niinistön synttärikävelyn, ja siinä Biaudet kulki kylki kyljessä Niinistön kanssa paasaten omia juttujaan. Ja lehdistölle tiuski että häntä ei saa kuvata, kun hän on nyt "treffeillä" presidentin kanssa. Vaikutti ihan joltain narsistilta. 

Epäkypsä narsisti mitä suurimmassa määrin. Nähtiin hyvin esimerkiksi hallitusneuvottelujen aikana, kun hän marssi ulos neuvotteluhuoneesta. Ei kestä vastakkaisia näkemyksiä eikä kykene kompromisseihin. Eikä tosiaan ymmärrä, että hänen linjansa palvelee Venäjää ja johtaa kansalaisten keskuudessa vastareaktioon, jossa kannatetaan yhä enemmän kovia oikeistolaisia arvoja. Olisi edes hiljaa, jos ei halua edistää ongelman ratkaisemista. Nyt on itse osa ongelmaa.

Vierailija
51/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KERRANKIN! jallitus jolla on munuaisia tehdä niitä päätöksiä mitä pitää ja niiden kuuluukin tehdä.

Orpon hallituksella? Marinillakin on enemmän munaa kuin Orpolla. Jos Ukrainan sota olisi alkanut Orpon ollessa pääministeri, Suomi olisi tehnyt uuden YYA-sopimuksen.

Vierailija
52/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä tärkeintä, ei ole vihervassari tsuuvakkiämmiä ja muita tättähääriä ulisemassa sitä turhaa bashkaansa. Ja vaikka ulisisivatkin, niin sillä ulinalla voi nakata paskat.

Vierailija
53/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma. Kaikki vaan kiinni ja aita koko matkalle. Loppuu se venälöinti.

Vierailija
54/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen Sauli Niinistön synttärikävelyn, ja siinä Biaudet

Hullu se akka on eikä mitään muuta.

Vierailija
55/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma. Kaikki vaan kiinni ja aita koko matkalle. Loppuu se venälöinti.

Jotkut osaa hokea Raja kiinni raja kiinni. Eipä se korkeasta älystä kerro.

Vierailija
56/56 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Marinin hallitus olisi näin kauan jahkaillut, oltaisiin jo viemässä valtakunnanoikeuteen.

Diktaattorit kusettivat tyttöjä. ;)