Joko olette lukeneet jutun Vuokkosten miesten tamponeista
Nyt on miehille markkinoinnilla suunnattuja tamponeita ilmeisesti tarjolla marketeissa. Sori, mutta miehillä ei voi olla kuukautisia, jos kyse jostain todella harvinaisesta biologisesti interseksuaalisesta poikkeuksesta joita ei löydy montaa koko Suomesta. Mihin tämä maailma on menossa. Kysyn vaan. Niinsanotusti sukupuolta vaihtaneet eivät tarvitse kuukautistuotteita, koska heillä ei kuukautisia ole minkään korjausleikkauksenkaan jälkeen.
Kommentit (25)
Ne on tarkoitettu pitämään peräsuolen laskeuma paikallaan.
Onkohan tällä valloilleen päässeellä mielettömyydellä mitään rajaa?
Vierailija kirjoitti:
Ne on tarkoitettu pitämään peräsuolen laskeuma paikallaan.
Ilmeisesti.
Luin jutun aiemmin täältä toisesta aloituksesta.
Luulisi olevan huomaamattomampaa ostaa ihan tavallisia tamppooneita, eikä mainostaa viimeistään kassalla, että OLEN TRANS!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rajaa. Oma mielikuvitukseni ei riitä arvaamaa, mitä seuraavaksi keksivät. Ehkäpä, että ihminen voi halutessaan ilmoittautuakin hevoseksi ja vaatia tulla kohdelluksi hevosena.
ainakin itsellä menee kyseinen firma boikottiin. Mun mielestä ihmiset saa pukeutua miten haluavat ja esittää ihan mitä sukupuolta haluavat, mutta menee jo vähän liian pitkälle ainakin mun mielestä et miehille aletaan markkinoimaan kuukautistuotteita.
Miehille suunnatulla tamponilla Vuokkoset haluaa muuttaa käsityksiä kuukautisista, tiedotteessa kerrotaan.
Eikä ole edes aprillipäivä! Vedet silmissä nauran tälle ;D
Ne on voimaantuneille naisille, lähes äijä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rajaa. Oma mielikuvitukseni ei riitä arvaamaa, mitä seuraavaksi keksivät. Ehkäpä, että ihminen voi halutessaan ilmoittautuakin hevoseksi ja vaatia tulla kohdelluksi hevosena.
Pitää mennä treenaan mulla on ravit lauantaina. Pakkohan niiden on päästää mut juokseen tai muuten kopsahtaa syrjintäsyyte.
Jos nämä trans ihmiset oikeasti haluavat olla sitä toista sukupuolta niin mikseivät he hoida hommaa loppuun? Jos on syntyjään nainen ja on kuukautiset niin hormonihoidolla ja leikkauksilla saa alapään ja kropan toimimaan miehekkäästi ja kuukautiset loppumaan. Jos on syntyjään mies niin samalla lailla voi hormooneilla ja leikkauksilla muokata itseään naisellisemmaksi. Nämä "transaktivistit" ja non-binaryt eivät kuitenkaan halua muuttaa itseään niin paljon vaan vaativat tampooneja miehille ja bikineitä joihin sopii pippeli, muuten on syrjintää jos joku kehtaa sanoa että kun ei naisilla ole pippeleitä tai miehillä menkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan huomaamattomampaa ostaa ihan tavallisia tamppooneita, eikä mainostaa viimeistään kassalla, että OLEN TRANS!
Monet noista nimenomaan haluaa mainostaa sitä transiutta
Ne on tarkoitettu naisille jotka identifioituvat mieheksi. Eipä siinä sen kummempaa, ei se ainakaan minun elämääni vaikuta yhtään.
Mitkä on terveysriskit, jos on munasarjat, kohtu ja vagina joiden kautta kuukautiset muodostuvat ja vuotavat ja samalla syö toisen sukupuolen hormoneja? Syöpäriski?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on terveysriskit, jos on munasarjat, kohtu ja vagina joiden kautta kuukautiset muodostuvat ja vuotavat ja samalla syö toisen sukupuolen hormoneja? Syöpäriski?
Sain kerran vuorokauden bannin kun otin puheeksi transnaisten eturauhassyövän :o
Vierailija kirjoitti:
Miehille suunnatulla tamponilla Vuokkoset haluaa muuttaa käsityksiä kuukautisista, tiedotteessa kerrotaan.
Eikä ole edes aprillipäivä! Vedet silmissä nauran tälle ;D
Kuukautiset on ollut niin sukupuolittunut asia.
Niin. Miksiköhän..
Emma ja Iiris ja Maria pistivät homman uusiksi. Nyt miehet menstruoivat, ja pojillakin on pimppi.