Saan kohta sydänkohtauksen teinin takia
Ihan hirveää elämä ollut viime keväästä ja pahentunut vain. Hain lopulta apua lastensuojelusta ja tänään kun oltiin siellä kertoi että oli sielläkin sanonut että vihaa mua. En tiedä mitä olen tehnyt väärin. Olen nyt viikon ajan herännyt öisin siihen kun rintaa puristaa ja alkaa pahoinvointi, pelkään siksi nukkumaan menoa.
Teini valehtelee, kutsuu minua huor***si, käskee tap pamaan itseni, sanoo paskimmaksi äidiksi, hakkaa paikkoja kotona.. ahdistaa, pelkään jokaista päivää. Ei mene kouluun, mikään ei kiinnosta, kaikki on..
Olen harkinnut jopa elämäni päättämistä, jotta pääsisin ulos tästä helve tistä,jos mulla ei olisi toista lasta, vaikka onhan sillä isä.
Kommentit (6)
hänhän voi mennä vapaaehtoisesti sijoitukseen, missä kaikki on roosamannaa eikä ole ilkeää mutsia( tää ei ole loukkaus sua kohtaan). Nyt kuulostaa siltä, että hänen pitää saada se oma oppituntinsa.
Vedä turpaan niin että lätty lätisee.
Normaalia vaikeampi murrosikä, veikkaan. Olen teinien äiti itsekin ja meillä käydään taistelua siitä vapetuksesta, joka on nyt muotia. Toinen teini haisee, olen viskonut sähkötupakoita pois ja pitänyt puhutteluja. Jos olen kauppareissulla tunnin, sen huoneeni haisee, ja mitään ei myönnä, jos ei jää kiinni. On takavarikoitu alkoholia myös useamman kerran. Toinen teini taas saa ihme kohtauksia. Esimerkiksi kun ei ollut mieleistä ruokaa, meni huutaen huoneeseensa ja paiskoi oven kiinni. Kävin kysymässä, mitä hän aikoo itselleen laittaa, jos ei minun ruokani kelpaa ja hän aloitti mykkäkoulun. Illalla noin klo 21 teki itselleen nuudeleita.
Sanoisin, että ehkä teinit on rakennettu niin, että ottavat pesäeroa. Meillä ei kyllä koskaan haukuta, mutta sama sääntö pätee molemmin päin, ei ole käytetty sellaista kieltä elä kiroiltu.
Tsemppia sinulle! Toivotaan, että pian alkaa helpottaa ja saatte tukea.
Jos sä tiedät itse olleesi vähintään ihan ok äiti, sun teinillä ei ole mitään oikeutta kohdella sua tolla tavalla. Osa vaan kasvaa kieroon ja elämä opettaa, jos opettaa. Sisko oli tollanen. Heität pihalle kun täyttää 18. Sano sille, että jos ei lopu perseily, lentää pihalle 18v.
Et tapa itseäsi.