Miksi en kelpaa parisuhteeseen?
Olen 27-vuotias enkä ole koskaan seurustellut vakavasti vaikka olen kiltti ja myötäilevä ja laitan muitten tarpeet omieni edelle. Ovatko miehet oikeasti nii ulkonäkökeskeisiä, että olen liian ruma parisuhteeseen?
Kommentit (8)
No laitapa kuvaa kehiin, niin kerrotaan totuus.
Itse olen parisuhdekokematon 49v mies, olet vielä nuori.
En minäkään päässyt, enkä vieläkään ole päässyt ja oma ikäni alkaa "jo" nelosella. En syytä tai väitä, että syy parittomuuteni olisi yhdessäkään naisessa (tai miehessä). - Olen itse siis mies, jos sillä omn yhtään mitään merkitystä. On ollut aikoja jolloin kriiseilen oman "parittomuuteni" johdosta enemmänkin. Aikaa myöten olen oppinut nauttimaan ja jopa iloitsemaan sinkkuudestani. Edelleen olen avoin rakkaudelle.
Toisinaan saatan edelleen kokea pienemmän joskus isomman kateuden psitoksen sisälläni. Olen kuitenkin oppinut suuntamaan energiaani ja aikaani muuhun kuin kumppanista haaveiluun yai yrityksiin löytää ja kohdata hänet. - En sano, että kumppanin hakemisessa sinänsä olsi mitään pahaa tai väärin.
Ole sinäkin Ap rakkaudelle, Varo sulkeutumista Varo myös., ettei, joku käytä mahd- avoimuuttasi hyväksi Opettele tuntemaan oma arvosi, vaikka sanoisitkin jo tuntevasi. - Itse en osaa sanoa vielä, että tiuntisin itseni läpikotaisin mutta luulen tiedostavani jo aika hyvin kuka saattaisin olla, Olen auki paitsi rakkauselle myös mysteerille.
Jos sinulla on muita lähieisiä ihmissuhteita - ei heidän määränsä vaan laatunsa, niin yritä nauttia heidän mahdollistamasata seurasta. Varo katkeroitumasta. Parisuhde on mahdollisuus ei velvollisus. En sano, että tiedän miltä sinusta tuntee, koska jokainen meistä joutuu kokemaan ja tuntemaan läheisyyden ja rakkauden kaipuunsa omalla tavallaan sen sijaan toivon sinulle hyviä voimia ja jaksamista.
Vierailija kirjoitti:
Bopo?
Anteeksi mikä?
Ei välttämättä riitä, että on mukava ja ulkonäöltään normaali. Kannattaa hankkiutua tilanteisiin, joissa tapaa uusia ihmisiä, olla avoin ja mieluusti vielä itse aloitteellinen. Jos elämä pyörii töiden, kaupan ja kodin väliä, niin vaikeaahan pariutuminen on. Puhumattakaan, jos vielä on kovin sukupuolittuneella työpaikalla ja harrastuksissa.
No ei sekään ole hyvä että on "joo joo nainen". Olisi hyvä olla omiakin mielipiteitä. Ja miten et kelpaa? Onko ollut edes minkäänlaisia kohtaamisia miesten kanssa? Sitä paitsi kait sullakin on joku ulkonäkökriteeri että pitää silmää miellyttää, vähän tyhmää valittaa ulkonäkökeskeisyydestä
Varmaan hieman tylsää jos aina vaan myötäilit multa eikö sulla ole omaa tahtoa tai mielipiteitä.
Kynnysmattoon on vaikea rakastua.
Et vaan ole sattunut kohtaamaan sitä oikeaa vielä. Varmasti se on olemassa.