Koska tapailu muuttuu seurusteluksi?
Kuinka kauan olette ensin tapailleet, että olette päättäneet kertoa muillekin että seurustelette?
Kommentit (8)
Molemmat lopettivat muiden tapailun heti ensikohtaamisen jälkeen ja ehkä kuukauden jälkeen sovittiin seurustelusta.
Silloin, kun kumpikin lakkaa tapailemasta muita - siis mielessään suhde.
Sitten kun alat pestä miehen vaatteita ja huolehtia miehen kämpän siisteydestä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun kumpikin lakkaa tapailemasta muita - siis mielessään suhde.
Meillä ei kumpikaan tapaile muita, mutta ei olla kyllä kerrottu julkisesti että seurusteltaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun alat pestä miehen vaatteita ja huolehtia miehen kämpän siisteydestä muutenkin.
Päteekö tämä toisinkinpäin?
Me ollaan molemmat koulukuntaa yksi kerrallaan joten ei tarvinnut lopettaa muiden tapailemista. Me tiedettiin myös todella nopeasti että tässä on nyt jotain spesiaalia edellisiin suhteisiin verrattuna. Ollaan oltu pariskunta oikeastaan ekoista treffeistä lähtien.
Tapailu muuttuu seurusteluks kun siitä sovitaan. Oon tapaillu joitain puol vuottakin ilman seurustelua ja jopa niin ettei kummallakaan ollu toisia, silti näistä ei koskaan tullu seurustelua.
Nykysen kanssa lopetettiin toisten tapailu ja niille viestittely heti ekan tapaamisen jälkeen. Tokan tapaamisen jälkeen molemmat poisti tinderin. Mies olis halunnu seurustella jo siinä vaiheessa, mulla meni vähän reilu kk aikaa ekasta tapaamisesta ennen ku olin valmis seurustelemaan. Mut siitä se sitte lähti ja nyt asutaan yhdessä 😊
Meillä meni 2kk oli julkista. Läheisemmät tiesi jo aiemmin.