Harmittaa kun arpoja ei voi ostaa enää lahjaksi
Kommentit (33)
viher punikit veivät joulu lahjatkin nyt ay maksujen vero vähennys pois. kajamo verolle.
Ei niitä kukaan osta kuin lahjaksi!
Järkevämpi olisi ollut, että täytyy tunnistautua vain ostaessa, niin ei sama tyyppi voi ostaa kokoajan, toki sitä voi kiertää vaikka tutuilla (ei tutut äkaan koko ajan ala ostaa toisen puolesta), mutta se nyt olisi riittänyt vähentämään peliriippuvaisten arpojen ostoa... Epäilen suuresti, että pelaavat ihan muita pelejä kylläkin
Joku arpojen ostaja suuttunut, kun osti arvan lahjaksi ja saaja voittanut 200 000€. Tämä arpojen ostaja on sitten mielestään köyhtynyt 200 000€ ja tämä on Veikkauksen syytä.
Kuka Tästä päätti?
Ja millä aivoilla?
Tätä se sosialismi on.. nauttikaa.
No toisaalta eihän tämä estä oman perheen kesken arpojen ostoa lahjaksi.
Toki tulee kiusaus suuremman voiton kohdalla pitää rahat itse, jos on lapselle ostanut arvan. Tai ainakin tekisi mieli ottaa puolet pois. ;)
Vierailija kirjoitti:
Veikkaus sulkee pelipaikkojaan, työttömyys lisääntyy. Voitot jää jakamatta hyviin asioihin. Huhhuh. Joidenkin peliriippuvaisten takia.
Mulla jää arvat kauppaan ja pelit pelaamatta!
Onko tässä taustalla joku EU:n uusi määräys? Kun pitää vahtia harmaata taloutta. Sen takia pankissa on
viime vusina tentattu miksi asiakas haluaa nostaa 300 € käteisenä.
Vierailija kirjoitti:
Joku arpojen ostaja suuttunut, kun osti arvan lahjaksi ja saaja voittanut 200 000€. Tämä arpojen ostaja on sitten mielestään köyhtynyt 200 000€ ja tämä on Veikkauksen syytä.
Jos joku osti toiselle ihmiselle arvan, hän varmaan toivoi tämän voittavan. Tai sitten osti lahjaksi pikku
arpa, jolla voi voittaa pienemmän summan.
Koko veikkaus on erilaisten vasemmistohankkeiden ja saapujayhdistysten maksuautomaatti. Alas koko roska. Kun Dubai rahoittaa jo kyseenalaisia instansseja Suomessa muutenkin, voi jatkossa rahoittaa myös hamavasemmistomme.
Siinä menee meidän yksi Joulun perinne :(
Ihan typeräksi mennyt koko veikkaus.Ostin ennen arpoja nyt en osta enään yhtään.
Veikkaus sulkee pelipaikkojaan, työttömyys lisääntyy. Voitot jää jakamatta hyviin asioihin. Huhhuh. Joidenkin peliriippuvaisten takia.
Mulla jää arvat kauppaan ja pelit pelaamatta!