Oletko täällä joskus törmännyt omaan vanhaan viestiisi?
Vaikka 10 vuoden takaiseen? Ketjuja nostellaan välillä.
Minä en, en ole aikoinaan kuin piipahtanut täällä, kirjoittelin muualla ja ne on jo useimmat lakkautettu.
Kommentit (8)
Ketjuja en ole aloitellut, mutta joskus on joku vastaus jossain vanhassa ketjussa vaikuttanut tutulta, ja tarkemmin lukiessa olen tajunnut, että sehän on oma vastaus vuosien takaa.
Olen. Olen ihaillut että miten joku voikin olla noin jämäkästi asioista oikeaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja olin ihan liikuttavan innoissani, kun olin ihan samaa mieltä ja viesti oli vielä niin hyvin kirjoitettu 😅
Muisti palaili vasta hetken päästä.
Minulle on käynyt samoin 🤣 On niin ihanaa löytää joku, jonka kirjoitus on kuin suoraan omasta päästäni vetäisty, ja sitten... sitä tajuaa.
Onko teille ikinä käynyt niin, että jotkut vanhat viestit vaikuttavat hyvin tutuilta, mutta ette kuitenkaan ole 100% varmoja kirjoititteko ne vai ette?
Vierailija kirjoitti:
Onko teille ikinä käynyt niin, että jotkut vanhat viestit vaikuttavat hyvin tutuilta, mutta ette kuitenkaan ole 100% varmoja kirjoititteko ne vai ette?
Siis että missään vaiheessa ei tule mitään älynväläystä, vaan se jää ikuiseksi mysteeriksi, onko tuo viesti sinun vai ei.
Aina joskus, selkästi samat aiheet kiinnostaa vieläkin. Lapsukainen on jo lukiossa, palstalla aloitelin kun olin hänen kanssaan vanhempainvapailla.
Kyllä ja olin ihan liikuttavan innoissani, kun olin ihan samaa mieltä ja viesti oli vielä niin hyvin kirjoitettu 😅
Muisti palaili vasta hetken päästä.