Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko täällä joskus törmännyt omaan vanhaan viestiisi?

Vierailija
14.11.2023 |

Vaikka 10 vuoden takaiseen? Ketjuja nostellaan välillä.

Minä en, en ole aikoinaan kuin piipahtanut täällä, kirjoittelin muualla ja ne on jo useimmat lakkautettu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olin ihan liikuttavan innoissani, kun olin ihan samaa mieltä ja viesti oli vielä niin hyvin kirjoitettu 😅

Muisti palaili vasta hetken päästä. 

Vierailija
2/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuja en ole aloitellut, mutta joskus on joku vastaus jossain vanhassa ketjussa vaikuttanut tutulta, ja tarkemmin lukiessa olen tajunnut, että sehän on oma vastaus vuosien takaa.

Vierailija
4/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ihaillut että miten joku voikin olla noin jämäkästi asioista oikeaa mieltä.

Vierailija
5/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ja olin ihan liikuttavan innoissani, kun olin ihan samaa mieltä ja viesti oli vielä niin hyvin kirjoitettu 😅

Muisti palaili vasta hetken päästä. 

Minulle on käynyt samoin 🤣 On niin ihanaa löytää joku, jonka kirjoitus on kuin suoraan omasta päästäni vetäisty, ja sitten... sitä tajuaa.

Vierailija
6/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teille ikinä käynyt niin, että jotkut vanhat viestit vaikuttavat hyvin tutuilta, mutta ette kuitenkaan ole 100% varmoja kirjoititteko ne vai ette?

Vierailija
7/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teille ikinä käynyt niin, että jotkut vanhat viestit vaikuttavat hyvin tutuilta, mutta ette kuitenkaan ole 100% varmoja kirjoititteko ne vai ette?

Siis että missään vaiheessa ei tule mitään älynväläystä, vaan se jää ikuiseksi mysteeriksi, onko tuo viesti sinun vai ei.

Vierailija
8/8 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina joskus, selkästi samat aiheet kiinnostaa vieläkin. Lapsukainen on jo lukiossa, palstalla aloitelin kun olin hänen kanssaan vanhempainvapailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan