Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperhe = aviorikosperhe? Näinkö ajattelet?

Vierailija
01.01.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä esim Raakel & Nicke Lignell on myös uusperhe, koska vanhin tytär Pojou on Raakelin aijemmasta suhteesta. Mutta median mukaan heillä ainakin monen lapsen perhe voi hyvin onnellisesti ja ainakin mä olen saanut heidän perheestään hyvin positiivisen kuvan :)

Ei pidä olla aina mustavalkoinen jos naapurin Liisa vei miehesi ja lapsesi.

Vierailija
2/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuli mieleen se Jutta Jussila. Mielestäni ihminen joka muuttaa toisen miehen kanssa yhteen 2 kk miehensä kuolemasta, on harrastanut avioliiton ulkopuolista toimintaa jossain muodossa ennen miehensä kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen uusperheellinen ja juu, aviorikokseen syyllistynyt. Mitä hittoa se kuuluu kenellekään?

Vierailija
4/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä olen uusperheellinen ja juu, aviorikokseen syyllistynyt. Mitä hittoa se kuuluu kenellekään?

Vierailija
5/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimassa.

Enkä nyt tarkoita tuttuja, vaan nimenomaan puolituntemattomia ihmisiä. Suunnilleen eka kysymys.

Ja sitten tietysti kun netissä mainitsee sanan " uusperhe" , niin puolet huutaa ensimmäisenä että " no kai se vaimo vihaa sua kun varmaan mies jätti sen sun takia" . Eikä ne lue yleensä sitä lausetta, jossa kerron, etten koko miestä edes TUNTENUT avioliiton aikoihin. Tämän nimittäin mainitsen AINA.

Eli tulee tosiaan sellainen fiilis, että kaikki hekumoi ajatuksella pettävästä gigolomiehestä sekä uurastavasta pyhästä vaimosta.

Vierailija
6/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainen kysymys tuli mieleesi?

Vierailija
7/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se sellainen on? uskottomuus? entä väkivalta tai muu huono kohtelu, jos ei ole ollut tukena ym, tehnyt niinkuin on luvannut, kai sekin on aviorikos?

Ei oo koskaan tullut tollanen mieleenkään ennenkuin tästä ketjusta, syrjähyppyjä on kaikilla, avioeroja tulee kaikenlaisiin liittoihin, uusia liittoja solmii kaikenlaiset ihmiset.

Vierailija
8/16 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että uusperheessä on enemmän haastetta ja mahdollisia ongelmia sekä yhteensovittamisia. Ei ole pelkkä parisuhde vaan lapset ja eri suvut hämmentämässä soppaa. Itse miettisin tosi tarkkaan, olisiko minusta moiseen.

Vierailija
9/16 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tulin kuvioihin. Itsellänikin oli erosta jonkin aikaa... Pitkän aikaa tapailtiin, ennen kuin muutettiin yhteen.

Vierailija
10/16 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun toinen odotti miehelleni lasta, päätin, että tämän suhteen eteen en enää yritä mitään.

Uuden miehen tapasin pari vuotta eron jälkeen. Hänellä ei ole lapsia. Enkä olisi sellaista miestä ikinä ottanutkaan, jolla jo olisi lapsia, sillä en usko, että olisin pystynyt siihen.

Vierailija
11/16 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni vain noin kuukausi sen jälkeen, kun hänen vaimonsa oli jättänyt kodin ja muuttanut yhteen uuden miehen kanssa. Sitä ennen en ollut edes kuullut koko miehestä ja asuimme 150 kilometrin päässä toisistamme, liikuimme täysin eri piireissä.

Silti miehen vaimo sai miehen sukulaisille läpi ajatuksen, että olin heidän eronsa syy. Eihän mies olisi mitenkään voinut löytää minua niin nopeasti! Häntä itseään koskivat ihan eri säännöt - eihän hän ollut petturi, vaikka oli todistettavasti tuonut uuden miehen yhteiseen kotiin jo puoli vuotta ennen kuin haki avioeroa.

Vierailija
12/16 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni osa uusperheistä syntyy puolison kuoleman johdosta.

Vierailija
13/16 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperheellisyys ei oo mun kohdalla ongelma mut viime aikoina oon tullut siihen tulokseen et taitaa se ollakki-Ei oo kyllä ajankohtasta,mut nimenomaan mikäs siinä jos se mies ja uudet lapset,vaan kun se miehen suku,ex-vaimo ja ehkä vielä sen ex:n suku jne

Vierailija
14/16 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Radtzinger

Vierailija
15/16 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän perhe on muodostunut vasta ensimmäisten erojen jälkeen. Tapasimme,kun kummankin erot olivat selvät.

Vierailija
16/16 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en ajatellut, mutta nyt kun tietää monen ystävän taustat eroihin, ajattelen noin. Se on tätä nykyaikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme