Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietoa antabuksesta

Vierailija
13.11.2023 |

Kauanko puolikas eli 100mg antabus tabletin vaikutus kestää? Eli voiko juoda nyt viikonloppuna kun puolikas otettu viime perjantaina? Masuun laitettu yhteensä 2 puolikasta eli yksi kokonainen kuurin aikana

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti yhdek pillerin vaikutus kestää n kaksi viikkoa

Vierailija
2/6 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykänenhän sen jo sanoi ettei suosittele antabusta kenellekään, koska sen kanssa ryypätessä tulee niin kovin huono olo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä henki jos tulee antabudreaktio.

Vierailija
4/6 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluatko, ap, päästä alkoholismistasi, vai etkö halua? Ihme kyselyä hölmöilyä miettiä miten jaksotaa antabuksensa, ettei se vaan häiritsisi ryyppäämistä. Vaikka kait tuosta voi syyttää päihdetyöntekijöitäkin; ex oli päihdehoidossa ja siellä ei osattu hänelle kertoa ettei alkkis käytännössä kykene enää ikinä juomaan mitään, jos ei halua repsahtaa, vaan aina tähtäsivät kohtuukäyttöön. Arvatkaa vaan pysyikö kohtuudessa? No ei pysynyt. Ja aina sama virsi miten katsos kun ei olekaan tähtäimessä täysraittius, vaan yhdessä on työntekijöiden kanssa sovittu että kohtuukäyttöön tähdätään. 

Minä olen nähnyt miten viinaan kuollaan, ei ole kaunista katsottavaa se.

Vierailija
5/6 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluatko, ap, päästä alkoholismistasi, vai etkö halua? Ihme kyselyä hölmöilyä miettiä miten jaksotaa antabuksensa, ettei se vaan häiritsisi ryyppäämistä. Vaikka kait tuosta voi syyttää päihdetyöntekijöitäkin; ex oli päihdehoidossa ja siellä ei osattu hänelle kertoa ettei alkkis käytännössä kykene enää ikinä juomaan mitään, jos ei halua repsahtaa, vaan aina tähtäsivät kohtuukäyttöön. Arvatkaa vaan pysyikö kohtuudessa? No ei pysynyt. Ja aina sama virsi miten katsos kun ei olekaan tähtäimessä täysraittius, vaan yhdessä on työntekijöiden kanssa sovittu että kohtuukäyttöön tähdätään. 

Minä olen nähnyt miten viinaan kuollaan, ei ole kaunista katsottavaa se.

Tarkoitus olisi vähentää, mutta tiedän että vaikutus on pari viikkoa. En aio kokeilla viikonloppuna mitä käy. Tarpeeksi ei ole tietoa niin siksi kysyn täältä :D

Vierailija
6/6 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykänenhän sen jo sanoi ettei suosittele antabusta kenellekään, koska sen kanssa ryypätessä tulee niin kovin huono olo. 

Sama homma nikotiini purukumeissa.  Tupakka maistuu paskalle niiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme