Kouvolatukka, tehytukka, ongelmalasit, tauskifarkut, maksuhäiriöpatja... Kerätään lisää näitä tähän ketjuun!
Kommentit (808)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinottosaappaat. Pitkävartiset bootsit.
Tunnetaan myös fuck me bootsit.
Horosaappaat ne on.
Vierailija kirjoitti:
Kyykkyviini, alkon halvinta viiniksi väitettyä litkua mikä alahyllyllä ja naiset joutuu kyykkyn valitakseen halvimman.
Mihi asentoon miehet sitten menee?
Minä ainaki menen kumaraan, nainen olen ja El Tiempoa ostan usein alahyllyltä. En edes pääse enää kyykkyyn. Tai jos pääsen, niin en ilman tuke pääsisi enää ylös, ja, alkossa en siihen rupea. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritsapillu. Siis nimitys naiselle, mutta millaiselle? Laiha ja tiukat housut?
Nuori nainen, stringit jalassa.
Minulle vanhat ukot (keski-ikäiset) huusi tätä kun poljin mustissa micmaceissä ohi 15vuotiaana.
On miehet fiksua porukkaa. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suojakänni, kun otetaan pari olutta, ettei tarvi lähteä kuskiksi tai koiran/lapsenvahdiksi, muuttoavuksi tms.
Tää on loistava! Otan käyttöön!
Eikös suojakänni tarkoita sitä, että juodaan edellisiltana hieman niin että varsinaisena bileiltana kestettäisiin enemmän viinaa? Viina ei nouse liian nopeasti päähän jos on juonut kevyesti edellisenä iltana kun elimistö on totuttautunut paremmin.
Mä oon kuullut tän niin, että sukulaisille juhlia järkkäillyt emäntä otti suojakännit jaksaakseen juhlien läpi "pienessä pierussa".
Vierailija kirjoitti:
Batiikkinoita.
Sofi Oksanen?
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myllyverkkarit = lähiölapsilla ja nuorilla nappiverkkarit, yhdistetty usein adidaksen mustaan toppatakkiin.
Kyllä oikeaoppisesti nämä myllyverkkarit yhdistettiin pilottirotsiin.
Miksi mylly?
Moottoriturpa tarkottaa ihan kumpaa tahansa sukupuolta olevaa tyyppiä joka puhuu liikaa. Täällä jossain vaiheessa ketjua joku väitti että tarkottais vain puheripulista miestä. Minä kutsun moottoriturvaksi kaveriani, joka on moottoriturpa, nainen se on.
Moni mies on kova nalkuttamaan. Että ei sekään koske vain toista sukupuolta.
Lähiöpunainen. Shokkivärjätty huomiota kirkuva tukka violetinpunaisen sävyissä.
Pulirukkaset (sormenpäistä avoimet hanskat)
Kynsitulet (notski pöntössä tms. jonka äärellä ollaan lämmittelemässä pulirukkaset kädessä)
Mäkipeura -> luonnon helmassa viihtyvä antavainen naisoletettu (tai VVA-tapaus)
Kouluampuja-takki = sellainen pitkä nahkatakki, samanlainen joka Neolla oli Matrixissa.
Haulikkohäät = pakkoavioliitto.
Amerikaksi Shotgun Wedding. Kirjaimellinen toteutus on tuttu lähinnä westerneistä.
Myös Spedellä taisi olla jokin sketsi aiheesta -- paksuna muistaakseni aina niin seksikäs Tarja Markus.
Fakmiihardbootsit = Pitkät, polveen yli ulottuvat korkokantaiset pvc-saappaat.
Batiikkinoidan miespuolinen vastine, ruskovillaspede.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt haukutaan jätkien hiukset seuraavaksi..... ukkona saanen aloittaa
Avolava, uimalakki
Kranssi
Rosvopipo. Meillä on töissä hattupakko ja yhdellä työntekijällä on aina semmonen musta Jacques Cousteau pipo, eli pipo, joka ei peitä korvia. Työkaveri kutsui sitä "rosvopipoksi". Kuulemma Tintissä ja muissa sarjakuvissa aina varkailla oli semmonen musta pipo päässä kun ikkunasta kiipesivät sisälle ja pöllivät taulun jne. :D
Voi se olla sitäkin, mutta koko ketjun pointti onkin juuri se, että käsitteet saavat uusia merkityksiä.