Kouvolatukka, tehytukka, ongelmalasit, tauskifarkut, maksuhäiriöpatja... Kerätään lisää näitä tähän ketjuun!
Kommentit (808)
Kusiluistimet, armeijan suihkusandaalit.
Minulla on Mikkoalatalo-salorat (suurehkot siniset silmälasit) ja tätitunika (paapiistä parikin😁) Kiinnostaisi kovasti millainen on "diplomi-insinöörivälikausitakki"? Minun varmaan se pitäisi tietää kun sekä itse että mieheni ollaan dippainssejä. Miehen ainut välikausitakki on ostettu Natsisiwasta, itselläni on muutama, siskon tai äidin vanhoja...yksi on keinonahkaa, lyhyt ja siinä on resorit hihansuissa ja vyötäröllä, kaverin mielestä se on "David Bowie takki", sitten on punasävyinen, jossa valkoinen karvavuori, se on mielestäni "joulupukkitakki", sitten on myös musta pitkä villakangastakki, tämäkö on se The diplomi-insinöörivälikausitakki? Vai pitääkö lähteä ostoksille? Kertokaa nyt!
Pilluparta, ohut parta alahuulesta leukaan. Pilluparta oli muodissa 2000-luvun alkupuolella.
Kyykkyviini, alkon halvinta viiniksi väitettyä litkua mikä alahyllyllä ja naiset joutuu kyykkyn valitakseen halvimman.
Suihinottosaappaat. Pitkävartiset bootsit.
Reisipensselit eli pitkät pulisongit.
Nuori eläkeläinen eli kavereiden kesken Leif vaan.
Takajeejee, mullet eli takatukka
Kysytään näin päin: mikä on se ponnarille yltävä parta nuorillakin miehillä, josta he ovat ilmeisen ylpeitä? Mä oon varmaan jääny ajastani jälkeen mut mulle tulee mieleen joku mielenterveysongelmainen erakko.
Hipsteriparta?
Vierailija kirjoitti:
Suikkarisaappaat :D
Lainapeite. Tarkoittaa siis isoa vaatetta, joka mahtuu kaikille. Oli myös sanonta "Pekkaniska nostaa, Lainapeite vaatettaa"
Mutta lainapeitteen olen kuullut myös nimityksenä naiselle jolla vaihtuu usein poikaystävä ;)
Vierailija kirjoitti:
Ritsapillu. Siis nimitys naiselle, mutta millaiselle? Laiha ja tiukat housut?
Nuori nainen, stringit jalassa.
Lähiömahonki. Siis kaupasta ostettu tummanpunertava hiusväri, mielellään sopimaton kantajalleen ja kulahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suikkarisaappaat :D
Fuck me- bootsit
Vierailija kirjoitti:
Lainapeite. Tarkoittaa siis isoa vaatetta, joka mahtuu kaikille. Oli myös sanonta "Pekkaniska nostaa, Lainapeite vaatettaa"
Mutta lainapeitteen olen kuullut myös nimityksenä naiselle jolla vaihtuu usein poikaystävä ;)
Puolijoukkueteltta: Jokin kaapumainen tunika tai takki
Neljän hengen soputeltta = XXXL kokoinen t-paita tai muu yläruhon verhoiluun tarkoitettu jättikokoinen vaatekappale
kanootti = kenkä, joka on kokoa yli 40
laiva = kenkä, joka on kokoa yli 42
valtamerialus = kenkä joka on kokoa yli 45
varttimanne = ulkoisesti melkei kuin Pirjo, mutta luonne ja tavat peritty Rosinalta.
Jotkut kyselevät, mikä on maksuhäiriöpatja. Meillä päin se tarkoittaa naista, joka on korviaan myöten pikaveloissa ja siksi majoittuu jonkun miehen luo patjaksi.
Seniilisuitset silmälasien nauhat.
Spandex ritari maantiepyöräilijä.