Kouvolatukka, tehytukka, ongelmalasit, tauskifarkut, maksuhäiriöpatja... Kerätään lisää näitä tähän ketjuun!
Kommentit (808)
Vierailija kirjoitti:
Phil Collins -darra
Junckers-iskias
( EU-pomo oli kokouksessa liikkumista haittaavassa vihneessä ja kertoi neuvotelleensa Muiden Maailmojen johtajien kanssa. Virallisesti kompuroinnille kerrottiin syyksi iskias )
Vierailija kirjoitti:
Himonussijaviikset. Kapeat siistit viikset.
Tarkoittaa kylläkin sellaisia kalapuikkoviiksiä joita voi nähdä tietyn aikakauden saksalaisissa alan filmeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Himonussijaviikset. Kapeat siistit viikset.
Tarkoittaa kylläkin sellaisia kalapuikkoviiksiä joita voi nähdä tietyn aikakauden saksalaisissa alan filmeissä.
Saksassa on oikeasti joka toisella miehellä viikset. Siis ihan oikeilla saksalaisilla - turkinmurjakkeillahan ne on kaikilla!
Kaloriina
Rasva-suola-sokeri addikti ylipainoinen (nuori) nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työmiehenhymy, eli kumartuessa housujen kauluksesta paljastuva persvako.
Käytetään myös termiä rekkamiehen morjens
Rakovalkea se on, varsinkin mitä kalpeampi ahteri vilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Terroristiauto = lava-auto
Teknikaali / Technical = avopakettiauto, usein Toyota Hilux, jonka lavalla on Sergei ( ven. ZU-23-2, kaksiputkinen 23 mm:n it-konetykki ) tai raskas konekivääri ( 12,7 mm, 14,5 mm ). Luontainen levinneisyysalue Keski-Afrikassa ja Lähi-Idässä, jossa esiintyy runsaana.
Nimitys johtuu siitä, että erilaiset humanitääriset järjestöt ( YK & co. ) eivät saaneet ruoka- ja muuta apua näillä alueilla ( esim. Somalian operaatio, Syyria, Sudan ym. ) kohteeseen muuten kuin maksamalla paikallisille rosvopäälliköille aseellisista saattajista. Kirjanpitoon nämä kulut kirjattiin kainosti "teknillisinä kustannuksina", engl. "Technical expences".
Vierailija kirjoitti:
Hämähäkkiripset. Ripsiteknikon taidonnäyte joka lähtenyt hieman laukalle.
Karvamadot siis
Vierailija kirjoitti:
Asuntolainahousut = Revolution Race-tyyliset kaksiväriset ulkoiluhousut, suosittuina väreinä esim. musta-oranssi ja musta-oliivi, joskus näkee myös räikeänpinkki-mustaa. Kantajana nimenmukaisesti n. 2855-vuotias kiireistä perhe-elämää viettävä henkilö jolla asuntolaina (ja usein myös se farmariauton laina) vielä maksettavana. Luonnossa tällaisen voi bongata usein n. klo 17 jälkeen lenkittämässä labbista/kultaistanoutajaa/mitä tahansa perinteistä seurakoiraa tai vaihtoehtoisesti Prismassa isojen ruokaostosten kanssa (ks. myös aiemmin mainittu prismaperhe).
(ja kyllä, omistan itsekin tällaiset housut :D)
Repesin aivan täysin! Juuri näin
Vierailija kirjoitti:
työkkärintantta :/ Samaa näköä ddr:n kuulantyöntäjien kanssa...
Olen käynyt työkkärissä vain kerran, ja silloin asioin nuoren ja hoikan naisen kanssa. Ei näyttänyt yhtään kuulantyöntäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
työkkärintantta :/ Samaa näköä ddr:n kuulantyöntäjien kanssa...
Olen käynyt työkkärissä vain kerran, ja silloin asioin nuoren ja hoikan naisen kanssa. Ei näyttänyt yhtään kuulantyöntäjältä.
Jos se oli vasta aloittanut?
Olen niin nauranut näille, kiitos vaan piristyksestä! Mulla tulee maksuhäiriöpatjasta mieleen sellainen halvin mahdollinen 120 cm leveä runkopatja, jossa keskisininen hennosti kuvioitu kangas ja huonot jouset.
Vierailija kirjoitti:
Tietamppooni
= asuntovaunu.
Vierailija kirjoitti:
Olen niin nauranut näille, kiitos vaan piristyksestä! Mulla tulee maksuhäiriöpatjasta mieleen sellainen halvin mahdollinen 120 cm leveä runkopatja, jossa keskisininen hennosti kuvioitu kangas ja huonot jouset.
Kyllä siinäkin temput tekee ja väliaikaisesti nukkuu.
Pylväsbaari = metsäinen rinne jossa puliukot ja muut laitamyötäiset kokoontuvat kesällä pussikaljoittelemaan tai itsesekoitettuja virvokkeita nauttimaan.
Johtuisiko siitä, että herra on Genesiksen rumpali.