Kuinka hitaasti rahat siirtyy s-pankin tilille
Kaveri siirsi minulle rahaa s-pankissa olevalle tililleni lauantaina, eikä rahat vieläkään näy? Kuinka kelvottoman hitaasti s-pankki toimii?
Kommentit (6)
Todella hitaasti. Jos jaksat ma-ti päivistää verkkopankissa, voit nähdä senttien matelevan tilillesi pikku hiljaa. Keskiviikkona koko satanen on sitten tililläsi.
Kohta tulee.
Tiedä sitten kumman pankin hitautta se on, mutta lauantaina siirretty jää usein odottamaan maanantaita, puolen päivän aikaan tullut monesti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee ihan saman tien osuuspankista.
Mulla ei, jos lauantaina siirtää. Nähtävästi joku parikymppiä voi tulla silloinkin, satanen jää seikkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin tulee ihan saman tien osuuspankista.
Mulla ei, jos lauantaina siirtää. Nähtävästi joku parikymppiä voi tulla silloinkin, satanen jää seikkailemaan.
Täytyykin ihan mielenkiinnosta yrittää ens lauantaina muistaa kokeilla. Väitän kuitenkin että mulle on tullut saman tien, katsoin omasta nettipankista ja siellä kyllä oli lauantaina ja sunnuntaina puolisolta tulleita maksuja, oisin silloin kyllä huomannut jos ei olisi tulleet. Ja kyse useista satasista.
Maksu välitetään saajan pankille saman päivän aikana, jos maksu on tehty verkkopankissa tai automaatilla ennen kello 14.00 (EET). Tämän jälkeen tehdyt maksut välitetään saajan pankille seuraavana päivänä. Huomaathan, että maksuja muihin pankkeihin välitetään vain pankkipäivisin eli ma-pe