Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herättääkö teidän lemmikit teidät aamuisin?

Vierailija
13.11.2023 |

Miten on?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu haluaa ulos joskus jo neljältä tai viideltä...Menevät nukkumaan niin aikaisin. Onneksi riittää että avaa oven ja päästää pihalle.

Vierailija
22/37 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei herätä, meillä siis koira. Mä välillä saan itse etsiä ympäri huushollia että missähän se taas vetelee sikeitä. Toki mä nousen aikaisin ja oon aina ensimmäisenä hereillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Nykyisin koira tosin arkiaamuina tulee 'herättämään', kun mun puhelin alkaa herättää. Mutta viikonloppuna jos nukkuu pidempään, kyllä seiskalta tulee jo katsomaan, mikä mättää.

Vierailija
24/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissamme nukkuu kuin tukki aamuisin omalla tyynyllään kun herätysklo soi.

Vkonloppuisin kun nukumme pidempään, se tassullaan 🐾 paijailee poskea, olis aika jo nousta.

Vierailija
25/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikaan asuin kissan kanssa kaksin ja hän tuli joka aamu herättämään 10 aikoihin, hyppäsi päälle kävelemään kun halusi aamuruoan :)

Vierailija
26/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä. Mulla on koiria ja kissoja, eikä kukaan niistä herättele aamuisin, vaan itse olen se joka joutuu koiriakin aamulla ulos herättelemään.

Kerran olin todella kipeänä ja pissattanut koirat ja sen jälkeen ruokkinut kaikki eläimet n. klo 18 aikoihin. Heräsin yöllä kun kuume laski ja sen jälkeen nukuin kuin tukki seuraavaan aamupäivään n. klo 11 asti, eikä kukaan ollut tullut herättelemään. Ei kenellekään vaikuttanut olevan edes kiire ulos, vaikka varmasti rakot olivat halkeamispisteessä.

Vierailija
27/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tulee klo 7. On hereillä usein jo ennen sitä, mutta klo 7 pääsee ulos pissille. Kesäisin mennään jo aiemmin lenkille, jos on hellettä. Viime kesänä käytiin klo 5-6, mutta talvella ei olla noin aikaisin missään.

Vierailija
28/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira haukkuu ja siitä tiedän, että lähdettävä sen kanssa lenkille.

Et aiemmin tajua viedä sitä lenkille?

Vierailija
29/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herätä. Se vielä jatkaa unia, kun minä herään. 

Vierailija
30/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanit aloittavat aamurallinsa yleensä 7 aikoihin, juoksevat ympäriinsä ja hyppäävät sänkyyn ja siinä samalla sitten juoksevat ylitseni. Siitä sitten suunnataan kaikki keittiöön jossa laitan itselleni kahvia tulemaan ja annan kaneille milloin mitäkin vihannesta.

Vierailija
31/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat herättää. Mutta nyt aikuisina tosi siististi.

Vierailija
32/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa aloittaa aamukonsertin viimeistään seitsemältä jos ei ole ruoka kupissa ennen sitä.

Olet onnekas, täällä herättely alkaa yleensä klo 4 tai 5, vaikka saisi klo 22 ruokaa.

Vierailija
33/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kissa tulee tökkimään seitsemältä, mutta jos päästän sen peittoni alle, se käy uudestaan nukkumaan uniaan. Yleensä kyllä itsekin heräilen niihin aikoihin. Toista ei kiinnosta, en ole ikinä vielä nukkunut pitempään kuin se. Muroja on aina tarjolla, se varmasti auttaa..

Vierailija
34/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla aikoinaan landella oli koira niin se aamusta herätti nuolemalla jalkapohjista. Jos olin työmatkalla yön poissa niin vaimo nukkumaan mennessään avasi puoliksi sängyn päiväpeitteen, ja kun hän aamulla heräsi niin koira nukkui sängyssä minun puolella.

Vierailija
35/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Vien ulos juuri ennen kun menen nukkumaan.

Vierailija
36/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

rekku ei herätä koskaan.jos nukun koira vaan tuijottaa mutta ei häiritse mitenkään.kun avaan silmät koira tulee heti nuolemaan naamaani.

Vierailija
37/37 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nukun yli yhteentoista. Hurtta yrittää ovea raapia. Jos en herää siihen niin kuset on lattialla siivottavana. Vähintään kerran viikossa näin.

Miksi sinulla on lemmikki ?   SEeansitsee parempaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi