Missä vaiheessa olette kertoneet raskaudesta lapsen isälle?
Olen itse raskaana noin 8. viikolla ja pohdin milloin kertoa lapsen isälle. Olen tiennyt itsekin vasta reilu viikon raskaudesta.
Kommentit (27)
Sitten kun olin varma etten halua aborttia.
Ehkä noin 10. raskausviikolla. Halusin aluksi selvittää asian omassa päässäni.
Mulla ja miehellä on kolme yhteistä lasta ja joka kerta olen sille heti kertonut kun testi on näyttänyt plussaa.. Mitäpä sitä ilosta tietoa mieheltä panttaamaan kun kerran yhdessä on aikaan saatu ja saman katon alla asutaan.
Olikohan lapsi 30 vai 31? Mutta niillä hujakoilla
Heti kun testi näytti positiivista.
n. 10 sekuntia sen jälkeen, kun testiin ilmestyi kaksi viivaa
Miksi sanot "lapsen isälle"? Kuulostaa w t:ltä. Miksi et sano "miehelleni"?
Ja millainen ihminen ei kerro jo raskaustestin ostaessaan, että ehkä?
Ihan hetki sen jälkeen kun mies muristen laukesi syvälle sisääni.
Olen kertonut heti miehelleni. Eikö se riitä?
Vierailija kirjoitti:
Koska emme ole parisuhteessa.
Kerroin, että kuukautiset ovat myöhässä. Seuraavaksi kerroin, että olen ostanut testin. Tuloksen katsoimme yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
No niin, tulihan se sieltä se moraalinvartija, pyhääkin pyhempi pyhimys. MINÄ en ainakaan ole wt!
Koita nyt hyvä ihminen ymmärtää, että elämää ei tartte kaikkien elää, miten sinä parhaaksi näet. Voi olla moniakin syitä siihen, miksi ei ole parisuhteessa ja miksei kerro jo testiä ostaessa, että ehkä.
Kun kerroin niin mies lähti heti kioskilta ostamaan tupakkia. Vieläkään ei ole mies palannut.
Millainen suhde teillä on? Pakko ei ole kertoa koskaan jos tuntuu paremmalta että isä ei osallistu lapsen elämään/ päätökseen pidätkö lapsen...
12 raskausviikon jälkeen koska sen jälkeen ei voi tehdä enää aborttia =))
Vierailija kirjoitti:
Millainen suhde teillä on? Pakko ei ole kertoa koskaan jos tuntuu paremmalta että isä ei osallistu lapsen elämään/ päätökseen pidätkö lapsen...
Eikä lapsen tarvitse koskaan edes tietää kuka isänsä on. Sillä ei käytännössä ole edes merkitystä koska valtiolta saa kuitenkin isättömän lapsen elatuen ja lapsilisään tulee yh korotuskin.
Kun vauva oli syntynyt.Oli yhden illan pano.
En kertonut ennen kuin lapsi oli noin vuoden. Emme olleet missään suhteessa ja en tiennyt miten kertoa.