Löysin tinderistä maailman ihanimman miehen
Kommentit (21)
Just ..ja sit miesvihaaja feministinä teet jotain tajutonta paskaa.
PS mikäs on bodycount ..mies varmaan innoissaan haluaa tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Just ..ja sit miesvihaaja feministinä teet jotain tajutonta paskaa.
PS mikäs on bodycount ..mies varmaan innoissaan haluaa tiedon.
Niinpä. Miehet harrastaa seksiä vastaa, kun suhde on vakava, mutta naiset odottaa ja harrastaa irtoseksiä ja sitten eivät kerro miehelle, että ovat piloille pantuja.
Miehet kertoo heti mitä ne on, naisista menee se vuosi kunnes MT ongelmat tulee esille.
Ja sitten vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavaa! Kerro lisää miten menee ; )
Mies vie minua kunnon treffeille ja olen saanut tavata hänen läheisiään.
Vierailija kirjoitti:
Kuukauden verran. Sitten kun näyttely loppuu tulee narsissi esiin.
Tunnettu jo yli kuukauden.
Hienoa Ap! - Itse mieheneä en ole uskaltanut tai viitsinyt mennä sinne kahdesta syystä ensimmäinen on se, että luulen, ettei siellä on verraten hyvin rajoittunut tarjonta minulle kun en elä ruuhkakeskus alueella. Toiseksi en pidä sen maineesta "panotutkana" e. aplikaationa, jolla haetaan lähinnä vain lyhytaikaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa Ap! - Itse mieheneä en ole uskaltanut tai viitsinyt mennä sinne kahdesta syystä ensimmäinen on se, että luulen, ettei siellä on verraten hyvin rajoittunut tarjonta minulle kun en elä ruuhkakeskus alueella. Toiseksi en pidä sen maineesta "panotutkana" e. aplikaationa, jolla haetaan lähinnä vain lyhytaikaista seuraa.
Hyvät miehet menevät nopeasti siinä sovelluksessa.
Eli löysit komean miehen ja luulet että se on maailman ihanin. Pian se sinua pettää ja valehtelee koska komeat miehet tekee niin. Eivät ne välitä jos nainen jättää koska ne löytää naisen helposti.
No noin voi käydä. Erosin ihan hyvästä miehestä, mutta hän ei ollut oikea mulle, mulle jollekin toiselle se täydellinen mies. Nyt on naimisissa ja pienen lapsen isä, mutta minä en niitä lapsia lopulta halunnut.
Maailman ihanimman? Eli oot käynyt kaikki maailman miehet läpi ja nyt löytyi se ihanin? Kiirusta on sulla pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Eli löysit komean miehen ja luulet että se on maailman ihanin. Pian se sinua pettää ja valehtelee koska komeat miehet tekee niin. Eivät ne välitä jos nainen jättää koska ne löytää naisen helposti.
Hän on kyllä komea, mutten usko hänestä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on kyllä komea, mutten usko hänestä sellaista.
Eihän naiset usko että komea mies voisi pettää mutta yllättävän usein niin tapahtuu.
Ihanaa ap. Mä tapasin pari tyyppiä. Toisesta paistoi pitkälle ettei pitänyt minusta, vaikka muuta sanoi ja toinen tykkäsi, mutta minä.en halunnut mitään.
Täytyypä siis palata Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät miehet menevät nopeasti siinä sovelluksessa.
Varmasti. - Hienoa, että Ap löysi omansa. - Itse kuten edellä kirjoitin en elä ruuhkakeskuksessa ja aattelen, että Tinderin kautta halutaan löytää seuraa -tai kuten edellä kärjistin mahd. seksiseuraa nopeasti. En kyllä edes tiedä millainen hakukenttä Tinderissä on. Olen vain käsityksessä, että se toimii parhaiten ruuhkakekuksissa ja muissa paikoissa, joissa ihmisiä elää ja asuu tiiviimmin,
Vaikka olisin ns. hyvä mies no tuskin erityisen huonokaan niin osaatko sanoa kuinka kaukana olevaa edes kannattaisi edes "tykätä" ettei vaikuttaisi vain epätoivoiselle.
- Joo aattelen ehkä liikaa. Kai sitä joskus pitäisi Tinderiä kokeilla tuskin siinä mitään menettäisi.vaikka jotenkin se tuntuu nyös jotenkin tylsän yksinkertaiselta. Tai sellaiselta johon saattaisin jäädä koukkuunkin kun aina seuraava tai kuitenkin sitä seuraava voisi olla parempi,.. .
Hoh hoijaa...