Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuskuuri piti alkaa

Vierailija
01.01.2007 |

ja ruokahalu on aivan hirvee.

Kiva juttu :(

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos söisit ennenkö lähet kotoa ostoksille.

Hankit kotio kaikkee semmosta hyvää safkaa valmiiksi odottaan että palaat jota voit syödä? -Vaikka rahkaa?

Kun syöt 5 kertaa päivässä niin ei tartte mennä mussuttaan -tai osta Heseltä salaatti!

Mene nyt ainakin hyvä ihminen lenkille ja jumppaa lopuksi!!

Kerran viikossa ei oo paha syödä vähän jotain herkkuja enempi. Kunhan pidät loppu viikon vähä enempi rotia!

Ei tollasesta tuu kun pulleemmaksi!

Vierailija
2/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei laihduttaminen onnistu jos itseään pitää nälkäkuurilla. Tai hetkonen, onko kyseessä tosiaanki vain kuuri joka kestää ehkä viikon tai kaksi ja sitten pudonneet kilot tulee takaisin vai aiotko tehdä elämänmuutoksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksi tai kaksikaan repsahdusta saa antaa häiritä menoa. Vaan entistä voimakkaammin motivoituneena aloitat laihiksen ihan uudella sisulla...

Tsemppiä kaikille laihduttajille... näyttäkää läheisille - ja ennen kaikkea itsellenne miten hyvin te pystytte viemään laihiksen loppuun saakka :)

Vierailija
4/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on NIIIIIII-N kova habatus että määhän LAIHDUN!

Kilo-Stop- pillerit on hankittuna ja syön tavallista safkaa 5 kertaa päivässä. Hyvä olo!

Olen harkinnut jos söisi muutaman suklaanamin päälle jokusen kourallisen shipsejä, mutta taidan jättää ne väliin ja lähteä lenkille!! :D

Tavote on 5 kiloa ensi kesäksi ja siitä ensi jouluun toiset 5. Jos menee enempi niin keksin uusia palkintoja ittelleni.

Miehelle oon luvannu stripata kun on se 10 pois, eli vajaa vuosi??

15 kiloa on mun haave, mutta pikkuhiljaa. Pidän kynsin ja hampain kiinni siitä mitä oon saanu pois!

NAUTTIKAA siitä laihdutuksesta!!

Vierailija
5/5 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kehua,

kun mulla tuli jouluna monta kiloa suklaasta ym. herkuista ja pakko oli aloittaa nyt kunnon itsekurilla!

ja tämä päivä on mennyt hienosti, vaikka sitä hirveästi epäilinkin aluksi...

mutta kun päätin niin päätös pitää,

tsemiä muille laihduttajille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi