Nussitteko mökillä yleensä ennen saunaa vai sen jälkeen?
Kommentit (22)
Sormetan rouvaa saunan jälkeen, meillä ei harrasteta yhdyntää.
Saunan jälkeen ja sitten taas käydään suihkussa.
10 metriä ennen saunaa ja 50 metriä saunan jälkeen vähän ennen laituria
Mökillä pannaan koko ajan ennen, jälkeen saunan. Laiturilla, mökissä, pihassa yhtä panemista koko mökillä oleminen.
Silloin kun pääsemme parhaan kaverin kanssa kahdestaan (vaimot jää kaupunkiin) mökille, nussitaan heti sinne päästyä. Saunan lämmityksen jälkeen tavallisesti uudestaan siinä ennen saunaa menoa. Sitten illemmalla / yöllä lisää halujen mukaan.
Kun vaimot on mukana, meillä on tietysti vähemmän tilaisuuksia yhtyä. Niitä käytetään silloin kun niitä tulee, esim kun saadaan emännät lähtemään keskenään kauppareissulle tai kun lähdetään "kalaan" tai loppukesästä emännät lähtee mustikkametsään.
M36
Enne, saunassa ja sen jälkeen.
M53
Olen miettinyt, jos ukolla ei korkki pysy kiinni, täytyy harkita reissua saunan taa.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, jos ukolla ei korkki pysy kiinni, täytyy harkita reissua saunan taa.
Mitäs saunan takana on, nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs saunan takana on, nainen?
Jospa sananlaskut aukeavat sinullekin, kun vuosia ja elämänkokemusta kertyy.
Aika lailla samaan aikaan.
Minä ja emäntä mökissä. Jaska nussi samaanaikaan saunaa.
riippuu siitä miten sauna on sijoiteltu mökkiin nähden. jos sauna on mökin takana, niin varmaan me sit mökillä n*idaan ennen saunaa. mut jos jollakulla on saunarakennus ennen mökkiä, niin kaipa se hoituu mökissä silloin saunan jälkeen.
no daa?
Me nussitaan aina siinä saunan sivuilla, ei ennen eikä jälkeen!! Ai niin ja joskus katolla, jos halutaan järjestää naapureille hupia!
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun pääsemme parhaan kaverin kanssa kahdestaan (vaimot jää kaupunkiin) mökille, nussitaan heti sinne päästyä. Saunan lämmityksen jälkeen tavallisesti uudestaan siinä ennen saunaa menoa. Sitten illemmalla / yöllä lisää halujen mukaan.
Kun vaimot on mukana, meillä on tietysti vähemmän tilaisuuksia yhtyä. Niitä käytetään silloin kun niitä tulee, esim kun saadaan emännät lähtemään keskenään kauppareissulle tai kun lähdetään "kalaan" tai loppukesästä emännät lähtee mustikkametsään.
M36
Ettekö nussi jo autossa mökille mennessä? Usein lossirannassa näkee miten kundit ratsastavat toistensa päällä pahimmat kiimat pois.
Mitä virttua sä sillä tiedolla teet eikä se sitäpaitsi kuulu yhtään sulle!
Vaikka meillä on mökillä puulämmitteinen sauna, niin siitä huolimatta panen aina saunan päälle.
Harvemmin lämmitämme saunaa. Aina poreammeessa käynnin jälkeen.
Ensin mennään saunaan sitten nussitaan vasta!
Saunan jälkeen saunapuhtaana. Toki nuorempa myös ennen saunaa päivällä ja illalla sitten uudestaan saunan jälkeen.
Mutta saunapuhdas pillun on parasta.