Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ostanut miehelleni isäinpäiväkakkua

Vierailija
11.11.2023 |

Hän ei tykkää makeasta. Teen hänelle brunssin eli lihapullia, nakkeja, pekonia, munakasta, croissantia, salaattia ja kahvia.Sitten ruoaksi teen bbq kanan sisäfileetä, riisillä ja wokvihanneksilla. Toivottavasti pitää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaan ihan ok. Olisi aika erikoinen tilanne, jos miehesi olisi myös isäsi. Ei taida olla Suomessa laillistakaan.

Ei tietenkään ole isäni mutta hän muistaa minua äitienpäivänä, niin minä sitten isänpäivänä.

Oikeasti ärsytti kun entinen vaimo odotti muistamista äitien päivänä. 

Mikä siinä ärsytti? Meillä vuoron perään muistetaan. Muistetaan myös synttärit. Ei mitään isoja lahjoja tai juhlia mutta jotain aina kuitenkin. ap

No onpa taas ääni muuttunut kellossa. Eilen valitit miten ukko ei välitä sun ostamista lahjoista sen vertaa, että viitsisi ne edes avata.

Ehkä täällä kirjoittelee muutkin kuin minä. Mutta jatka toki vittuilua.

Vierailija
22/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kirjoittaa tuhannet ja taas tuhannet mutta vain yksi Ammattivalittaja.

Jonka avauksista ei voi erehtyä sokea erkkikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittaa tuhannet ja taas tuhannet mutta vain yksi Ammattivalittaja.

Jonka avauksista ei voi erehtyä sokea erkkikään.

Väitettiinhän mun kirjoittaneen sekin yksi ketju, jossa äiti mietti taloushuolia ja oli ulosottoon menossa, meinasi laittaa talonsa lapsen nimelle. Ei sekään ollut mun ketju.

Vierailija
24/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomikseksi ehtii vielä tuuli kääntyä moneen kertaan. Valis kun taas ärsyyntyy äijänkäppyräänsä niin paiskoo mäkeen munat ja pekonit.

Vierailija
25/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomikseksi ehtii vielä tuuli kääntyä moneen kertaan. Valis kun taas ärsyyntyy äijänkäppyräänsä niin paiskoo mäkeen munat ja pekonit.

En usko. Joka päivä laitan useita kertoja päivässä ruoan.

Vierailija
26/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Sitähän sä olet täällä viime päivät oikein urakalla kehunut, kuinka paljon tykkäät ruoanlaitosta ja kotitöistä.

Vierailija
27/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans ikävää kun isä ei koskaan avannut lahjojaan oli sitten isänpäivä, joulu, synttäri tai nimipäivä. Sanoi että ei kiinnosta kun siellä on kuitenkin kalsarit tai sukat. Me pienistä viikkorahoista osteltiin tietty vaatimattomia lahjoja mutta että kehtasi olla nuin ilkeä. Nyt menehtynyt, toivottavasti käärinliinoissa oli paremmat lahjat.

Vierailija
28/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Sitähän sä olet täällä viime päivät oikein urakalla kehunut, kuinka paljon tykkäät ruoanlaitosta ja kotitöistä.

Mutta ukkoansa valis on kehunut täällä jo monta vuotta.  :)

Vierailija
29/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä niistä tykkää ,mutta se on mun työ. Helppohan se mulle on terveenä vinoilla. Ihmisenä joka tienaa elantonsa itse. Mulla on ihan tasan erilainen elämä.