En ostanut miehelleni isäinpäiväkakkua
Hän ei tykkää makeasta. Teen hänelle brunssin eli lihapullia, nakkeja, pekonia, munakasta, croissantia, salaattia ja kahvia.Sitten ruoaksi teen bbq kanan sisäfileetä, riisillä ja wokvihanneksilla. Toivottavasti pitää.
Kommentit (29)
Täällä kirjoittaa tuhannet ja taas tuhannet mutta vain yksi Ammattivalittaja.
Jonka avauksista ei voi erehtyä sokea erkkikään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kirjoittaa tuhannet ja taas tuhannet mutta vain yksi Ammattivalittaja.
Jonka avauksista ei voi erehtyä sokea erkkikään.
Väitettiinhän mun kirjoittaneen sekin yksi ketju, jossa äiti mietti taloushuolia ja oli ulosottoon menossa, meinasi laittaa talonsa lapsen nimelle. Ei sekään ollut mun ketju.
Huomikseksi ehtii vielä tuuli kääntyä moneen kertaan. Valis kun taas ärsyyntyy äijänkäppyräänsä niin paiskoo mäkeen munat ja pekonit.
Vierailija kirjoitti:
Huomikseksi ehtii vielä tuuli kääntyä moneen kertaan. Valis kun taas ärsyyntyy äijänkäppyräänsä niin paiskoo mäkeen munat ja pekonit.
En usko. Joka päivä laitan useita kertoja päivässä ruoan.
Niinpä. Sitähän sä olet täällä viime päivät oikein urakalla kehunut, kuinka paljon tykkäät ruoanlaitosta ja kotitöistä.
Meillä oli kans ikävää kun isä ei koskaan avannut lahjojaan oli sitten isänpäivä, joulu, synttäri tai nimipäivä. Sanoi että ei kiinnosta kun siellä on kuitenkin kalsarit tai sukat. Me pienistä viikkorahoista osteltiin tietty vaatimattomia lahjoja mutta että kehtasi olla nuin ilkeä. Nyt menehtynyt, toivottavasti käärinliinoissa oli paremmat lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Sitähän sä olet täällä viime päivät oikein urakalla kehunut, kuinka paljon tykkäät ruoanlaitosta ja kotitöistä.
Mutta ukkoansa valis on kehunut täällä jo monta vuotta. :)
Vierailija kirjoitti:
En mä niistä tykkää ,mutta se on mun työ. Helppohan se mulle on terveenä vinoilla. Ihmisenä joka tienaa elantonsa itse. Mulla on ihan tasan erilainen elämä.
Ehkä täällä kirjoittelee muutkin kuin minä. Mutta jatka toki vittuilua.