Ei ole tervettä täyttää omaa mieltä ja pääkoppaa kaikkien muiden ongelmilla
Me eletään aikaa milloin juuri sinulla on mahdollisuus tehdä isoin valinta omassa elämässäsi
Jatkatko samalla polulla millä olet aina kulkenut, imet sisääsi maailman huolet ja luet iltapäivälehdistä valheet heti ensimmäisenä kun heräät aamulla, voit pahoin ja mielesi on epätasapainossa
Vai annatko niiden vaan olla ja alat keskittymään itseesi ja omaan hyvinvointiisi?
Valinta on sinun
Kommentit (6)
Miks sä sit teet niin, täyttämällä mielesi mun kiusaamisella? Että ota ihan rennosti vaan kun mä tässä stalkkaan ja vainoan sua. :)
Etenkin naisten ulinaa kuultu ihan tarpeeksi ei jaksa jotku naisten ongelmat liikuttaa enää pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Etenkin naisten ulinaa kuultu ihan tarpeeksi ei jaksa jotku naisten ongelmat liikuttaa enää pätkääkään.
Minullekin ihan se ja sama miten naiset voi tai mitä heille käy kunhan ei vaikuta minun elämään tai läheisiin.
Miksi teit tämän aloituksen? Itseäsi kannustaaksesi?
Jos on tottunut, että toisten ongelmiin keskittyminen tuo itselle sosiaalisuuden tunnetta ja mielenrauhaa, kun voi päteä näin verkon kautta ja sivuuttaa omat ongelmansa, niin miten tätä tapaa muuttaa?
Ottakaa Tommi ja Mikki toisiltanne poskeen