Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku roudasi äsken pihamaalla viittä roskapussia :-D

Vierailija
11.11.2023 |

Eikö ikinä poistu kotoa? Jos käy normaalisti ulkona niin ei kerry ikinä yli yhtä pussia roskia kerralla vietäväksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien useinkin: lehtiroskat, muovit,  pahvit, sekajäte, lasit, metalli, bio .Siinä tuli jo  7 roskapussia. Eilen viimeksi

Vierailija
22/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerätään seitsemään roskikseen. Sekajäte, muovijäte, biojäte, lasi, metalli kartonki. Yleensä noita lasi, metalli ja kartonkijätteitä ei niin usein tyhjennellä, bioroskis lähes päivittäin koska se dunkkaa tunkiolle. 

Taloyhtiössä on myös kaikille erikseen keräys. Lisäksi on ongelmajäte johon kerätään patterit ja lamput - tietysti lampuista vaan murto-osa on myrkyllisiä elohopeapitoisia loisteputkia ja samoin pattereista vain osa on alkaalipattereita. Sitten on vielä SER-jäte ja (märkä)maalijäte sekä kemikaalit jonka ennen vein tebikan pitämään jätekonttiin mutta nyt kun siellä ei jostain syystä ole tullut käytyä niin kun tavaraa kertyy tarpeeksi, käyn jäteasemalla autolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan viedä kohta: keittiön roskis (sekajäte), keittiön roskis (muovit), biojäte, vessan roskis (sekajäte), työhuoneen roskis (sekajäte), eli 5 pussiahan siitä tulee. Kätevä viedä kerralla. 

Oikeestihan tässä on kyse siitä, että ap:lle herättää tunteita ne omat mielikuvat mahdollisesti syrjäytyneestä ihmisestä. Pelkääkö itse syrjäytymistä? Tunteeko ylemmyyttä (ja sen takana jotain muuta, pelkoa)? 

Vierailija
24/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulkemisia oot sitten ikkunasta kytännyt?

Just siivosin keittiön kaapeista pois vanhentuneita kuivaruokia. Kylppärin kaapeistakin lähti vajaakäytöllä olleita huonoja ostoksia rasvapurkkeja ja shampoopulloja.

Pusseja oli kylläkin 6. 

Ja kyllä, pitäis toki kaappien sisältö tarkistaa vähän useamminkin. Nyt vaan sadepäivälle oli tuo sopivaa hommaa.

Vierailija
25/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
26/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä on tylsä elämä kun itselläään tulee niin vähän jätettä

Vierailija
27/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa vielä mitään. Naapurin nainen kantaa JOKA päivä kaupasta kotiin 2 isoa pulloa sokerillista Pepsiä. Onkohan sillä suussa enää hampaita ollenkaan?

En ole ikinä nähnyt naapurin naista, niin ettei hän söisi jotain siis ihan mitä vaan. . En ikinä. Toi vaan jää mieleen. On se myös sen näköinenkin, että syö koko aika.

Vierailija
28/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on varmaan minunkin naapureillani ollut ihmettelemistä kun olen useampana päivänä vienyt useamman pussi. Siivoan vaatehuoneita ja viimeinenkin lapsi juuri muuttanut kotoa.

Vierailija
29/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vie vain yhden roskapussin, kyttääjät valittaa ettei asukas lajittele. Jos vie monta pussia, ei sekään kelpaa. Miten ne roskat pitäisi viedä? Yksitellen?

Ja sitten lopulta, kun viet 50 jätesäkkiä tyhjentäessäsi isäsi kaatopaikkakämppää tulee taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja valittamaan. Mikään ei siis kelpaa.

-ohis

Vierailija
30/30 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaisten naapurien takia jouduin hävittämään jätteeni isoihin mattoihin käärittynä. Nykyään saa hyviä pahvilaatikoita ja kuljetuspalvelu vie roskat pois. Tule ap joskus kahville...