Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras ystäväni yrittänyt miestäni mieheni kertomuksen mukaan

Vierailija
11.11.2023 |

Ottaisitko asian ystävän kanssa puheeksi varmistaaksesi että on totta? Asiasta todella kauan aikaa mutta vaivaa mieltä kun eihän tässä voi olla ihan varma jos oma mies ei puhukaan totta, molemmat vaihtoehdot kamalia mut jompikumpi totta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain on todella kauan aikaa, anna olla ja unohda.

Korkeintaan voit kysyä puolisoltasi, miksi hän niin pitkän ajan jälkeen ottaa puheeksi tuollaisen asian. Yrittääkö hän ajaa sinut kauemmas ystävästäsi tai rikkoa välinne? Yrittääkö buustata itsetuntoaan esiintymällä sinulle muidenkin tavoittelun kohteena? 

Vierailija
2/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään näin: uskotko, että ystäväsi voisi toimia niin kuin miehesi on kertonut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko että ystäväsi myöntäisi vaikka olisikin totta?

Vierailija
4/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kun vaihtoehto et mun ja miehen avioliitto kaatuu jos mies valehtelisi tuollaista. Uskoisin että on rehellinen.

Vierailija
5/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jostain on todella kauan aikaa, anna olla ja unohda.

Korkeintaan voit kysyä puolisoltasi, miksi hän niin pitkän ajan jälkeen ottaa puheeksi tuollaisen asian. Yrittääkö hän ajaa sinut kauemmas ystävästäsi tai rikkoa välinne? Yrittääkö buustata itsetuntoaan esiintymällä sinulle muidenkin tavoittelun kohteena? 

Juu mietin unohtamista muttei näköjään onnistu.

Näitä seikkoja juurikin mietin mitä luettelit. 

Ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin yksin tätä miettiä.

Vierailija
6/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään näin: uskotko, että ystäväsi voisi toimia niin kuin miehesi on kertonut?

Aika ihmeissään olin mut pakkohan se tavallaan on uskoa kun toinen tarkkaan kertoo mitä tapahtui.

Vierailija
7/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies on yrittänyt ystävääsi ja kun ei lämmennyt kääntää asian toisinpäin ennen kuin ystäväsi ehtii kertomaan asiasta sinulle. Yleensä ensimmäistä uskotaan.

Vierailija
8/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi on ollut ystävällinen miehellesi ja miehellä on sitten lähtenyt mielikuvitus loikkaamaan. Olen ystävällinen ja miehet jotenkin ymmärtävät, että olen kiinnostunut heistä vaikka en kyllä ole. 

Vierailija
9/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika ihmeissään olin mut pakkohan se tavallaan on uskoa kun toinen tarkkaan kertoo mitä tapahtui.

Ei varmaan sit auta muu, ku sanoo sil ystävälles, et hankkii oman äijän ja katkaista välit häneen..

Vierailija
10/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siittä tarvii keskustella. Ei naiset koskaan tee mitään väärää tai pahaa niin miehennon pakko valehdella kun miehet ainoastaan tekevät kaiken väärän ja pahan

Vierailija
11/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi on ollut ystävällinen miehellesi ja miehellä on sitten lähtenyt mielikuvitus loikkaamaan. Olen ystävällinen ja miehet jotenkin ymmärtävät, että olen kiinnostunut heistä vaikka en kyllä ole. 

Tässä kyseessä suora panoehdotus.

Vierailija
12/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun välit parhaaseen naiskaveriin meni lopullisesti kun hän teki näin. Yritti iskeä miestä johon olin ihastunut.Mies soitti minulle ja kertoi.

Kun otin asian ylös sanoi kylmästi minulle; Ettehän ole naimisissa, ja siihen vastasin; Ei se sinua estä, näinhän Kreikassa miten menit tuttavan miehen kanssa.

Tästä toistakymmentä vuotta. Ikävä mutta ei tuo ole oikea kaveri. 

En ikinä voisi uottaa häneen enään.

Vierailija
13/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies ei heti kertonut vaan vasta pitkän ajan päästä?

Vierailija
14/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri sanoo, että hänen miehensä tykkää minusta, kun olen niin mukava, mutta onneksi kaveri ymmärtää etten minä ole hänen miehestään kiinnostunut. Juttelen kaverin miehelle, kuten juttelen muillekin ihmisille. 

Vierailija
15/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kun vaihtoehto et mun ja miehen avioliitto kaatuu jos mies valehtelisi tuollaista. Uskoisin että on rehellinen.

Älä ole naivi.Hän tulee sanomaan että miehesi yeitti flirttailla.Naiset , olemme kieroja käärmeitä. En minä mutta suurin osa. 

Vierailija
16/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko siihen aikaan vielä parhaita ystäviä?

Vierailija
17/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyseessä suora panoehdotus.

MInua ei kyllä mikään paneminen kiinnosta yhtään. Olen vaan normaalin ystävällinen. 

Vierailija
18/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja! 

Vierailija
19/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei heti kertonut vaan vasta pitkän ajan päästä?

En tiedä, mikä voisi olla syy miksei kertonut aiemmin? Ei halunnut tuhota meidän (mikun ja ystäväni) välejä aiemmin?

Vierailija
20/29 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni, niin miehet kuin naiset kuvittelevat normaalin ystävällisyyden iskuyritykseksi ja mielikuvitus lisää vielä asioita, jotka vahvistavat omia kuvitelmia.