Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä säilytätte hajuvesiä?

Vierailija
11.11.2023 |

Mulla ne on esillä makuuhuoneen lipaston päällä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa hyllyssä ja hyllykössä alkuperäislaatikoissaan, etteivät mene huonoksi. Ei mahtuisi lipaston päälle tuo määrä.

Vierailija
2/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isossa laatikossa makuuhuoneen kaapissa. Niitähän ei kannata säilyttää missään tapauksessa kylpyhuonessa tai ylipäätään missään lämpimässä tai valossa. Eris asia tietty, jos niitä on vain muutama, jotka tulee käytettyä nopeasti, mutta mulla niitä on kertynyt jo aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut ostaa ikeasta niitä kapeita taulyhyllyjä joihin lajittelisin tuoksut laatikoittain kesä, kevät talvi syksy meiningillä, mahtuisi juuri tiettyyn kohtaan 

Vierailija
4/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan hyllyllä. 

Vierailija
5/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ajatellut ostaa ikeasta niitä kapeita taulyhyllyjä joihin lajittelisin tuoksut laatikoittain kesä, kevät talvi syksy meiningillä, mahtuisi juuri tiettyyn kohtaan 

Se on hyvä ratkaisu. Niistä tulee hyvä sisustustuote tuollai.

Vierailija
6/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille on vain yksi säilytyspaikka eli jääkaappi. Miten voi olla noin tietämättömiä? 

Vierailija
7/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ratkaisu. Niistä tulee hyvä sisustustuote tuollai.

Näin suunnittelinkin. Sitten voisi eteisen lipaston päälle ottaa suosikit joita käytän arjessa kesät talvet

Vierailija
8/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Diorin tuoksu jääkaapissa yli 2 vuotta ja tuoksu on täysin kuin uudessa. Että kyllä se kylmyys sen säilyttää. Näin neuvoo myös alan ammattilaiset. 

Vierailija
9/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Diorin tuoksu jääkaapissa yli 2 vuotta ja tuoksu on täysin kuin uudessa. Että kyllä se kylmyys sen säilyttää. Näin neuvoo myös alan ammattilaiset. 

Kyllä ne huoneenlämmössä säilyy ihan hyvin, kunhan suojaa auringonvalolta eikä ne altistu lämmönvaihteluille.

Ne alkaa joka tapauksessa muuttua hapenvaikutuksesta, lähinnä siinä vaiheessa eniten kun niitä on yli puolet käytetty.

Vierailija
10/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvedet tulee säilyttää huoneenlämmössä.

Ja auringonvalolta hyvin suojattuna.

Kylpyhuone, jossa kosteus ja lämpötila vaihtelee, on huono,säilytyspaikka.

Samoin jääkaappi, liian kylmä.

Hajuvesi säilyy kohtuullisen hyvänä, n.kaksi vuotta sen avaamisesta

Itse säilytän hajuvedet, makuuhuoneen kaapissa. Kaappi on pimeä paikka.  Lisäksi makuuhuone on viilein huone kodissamme. Ei  kylmä, mutta kuumakaan, pidetään 19- 20 asteen lämpötilaa siellä.

Vierailija
11/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Niin väärin kuin olla voi.

Jääkaappi ei sovi hajuveden säilytspaikaksi, liian viileä.

Kysy vaikka asiantuntijoilta.  ja sitäpaitsi hajuvedet kestää 

nippa nappa, juuri sen kaksi vuotta. Sitten alkaa härskiintyä.

Useimmissa hajuvesi pakkauksessa on säilyvyys aika  

ilmoitettu.

Vierailija
12/12 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät neuvo.  Jääkaapin lämpötila on jotain +4 astetta. Yleinen suositus on, että hajuvedet säilytetään huoneenlämmössä.