Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei huvita isäinpäivä

Vierailija
10.11.2023 |

Isälleni lähetin kortin. Ja teinin kanssa on kortti miehelle ostettu. Mutta kun tiedän  että hän pettyy kaikkeen. Ei halua syömään mihinkään, ei halua kotona kakkua, sitten ei tiedä, mitä ostaisi lahjaksi,  koska ei yleensä tykkää mistään. Vaikeaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n elämä taitaa olla vaikeaa ihan jokaisena päivänä.

Vierailija
2/7 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaikeaa? Helppoahan tuo on. Senkun otat kirjan ja luet tai lähdet lenkille. Mä kyllä leivon kakun, oikeastaan kun itse haluan herkutella. Mitään en ole ostanut, enkä osta. Ei ole rahaa. Jos puoliso on vaikea lahjojen suhteen, helpompi olla muistamatta, kerta sitä itse toivookin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n elämä taitaa olla vaikeaa ihan jokaisena päivänä.

Mä olen ostanut miehelle vaikka mitä vuosien aikana ja ne on yhä pakkauksissa.

Vierailija
4/7 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakku pöytään ja kahvit tippumaan. Ei sen kummempaa tarvitse olla. Jos ei tykkää niin oma häpeänsä. 

Vierailija
5/7 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakku pöytään ja kahvit tippumaan. Ei sen kummempaa tarvitse olla. Jos ei tykkää niin oma häpeänsä. 

Tiedän ettei kakusta välitä, mutta meinasin tehdä brunssin eli pekonit, munakkaat yms. Tuo lahjajuttu on pahin.

Vierailija
6/7 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini voi tehdä jotain isänsä kanssa, sen isähän se on, eikä sun. Sä voit roikkua vauva-palstalla heti aamu seitsemästä kyselemässä miksi muutkin on jo siellä ja sitten roikkua koko päivä 23.00 asti. Eli sä voit tehdä sitä samaa, mitä teet joka ikinen päivä muutenkin.

Vierailija
7/7 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole isäsi. Et osta mitään.