Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvatkin voi ostaa kohta vain tunnistautuneena - miksi?

Vierailija
10.11.2023 |

Mitä hyötyä tuosta on kenellekään? Mitä nyt enää ostaa sitten nimpparilahjoiksi? Tosi tylsä ja typerä uudistus.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppui veikkaaminen meikältä.

Hyvä päätös. Onnea!

Vierailija
102/108 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta pannaan veikkausvoitot verotuksen piiriin. Eikä ihan matalan. Varma tieto. On kannustinloukku kun työttömät vetää rahaa puoli ilmaiseksi.

Höpöhöpö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kontrolloidaan IHAN kaikkea. Mitään ei voi tehdä ilma tunnistautumista. Töihin ei pääse ilman hygienia- tai alkoholipassia. Kohta ei saa paskallekaan mennä ilman pierupassia.

Em. asiat pienimpiä syitä, miksi muutin pois Suomesta. Nykyisessä kotimaassani voin ostaa arpoja tai eurojackpotin ilman, että pitää kertoa elämäntarinansa. Töihinkin pääsin, kun vaan kävelin erääseen paikkaa ja kysyin, onko töitä. 

Vierailija
104/108 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan voittoarvalle löytyy ostaja voittoa suuremmalla hinnalla. Mitenkäs tämä rahanpesu estetään? Vai onko arvoissa sarjanumerot joista näkee että onko tämän henkilön ostama arpa voittoarpa? No en ole ennenkään arpoja ostanut eikä tämä epäilys ainakaan lisää ostamista.

Vierailija
105/108 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on holhousyhteiskunta. Missään muualla ei ole ihmisiä numeroitu niin että toimeentulo on kiinni tietokoneen armoille heittäytymisestä. Lampaat tyytyvät orjuuteensa.

Vierailija
106/108 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi on holhousyhteiskunta. Missään muualla ei ole ihmisiä numeroitu niin että toimeentulo on kiinni tietokoneen armoille heittäytymisestä. Lampaat tyytyvät orjuuteensa.

Ennen sai alle viisitoistavuotias pelata pajatsoa ja lotota, ostaa tupakkaa ja polttaa sitä sisällä, olla seksisuhteessa ilman luvan kysymistä ja kaikkea muuta samanlaista vielä. Luulisi nykyteinejä hiukan ihmetyttävän miten esiäidit ja -isät on saaneet vapaasti toteuttaa itseään ilman että on rekisteröity ja kontrolloitu kaikkea tai ollut oikeusjutun tai poliisikuulusteluiden riskiä. Minun elämä on minun elämä, ei hallituksen tai verottajan omaisuutta. 

Vierailija
107/108 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Suomessa ajatellaan, että ihminen ei itse saa tehdä omia päätöksiään.

Vierailija
108/108 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut siinä luulossa että Suomessa ihmiset nimenomaan tekee vapaasti päätöksiä mutta niiden osoittautuessa virheellisiksi haluavat maksattaa kulut muilla...