Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TP:t tammikuun eka viikoilla 53-54

01.01.2007 |

Tämä pino on meille jotka toivoimme pikkukakkosta ja nyt haaveemme on toteutuneet.

Kaikki kahden lapsen äidit pinoon!

moi!

Uusi vuosi uudet kujeet=)

Juholla korvatulehdus numero 9 menossa=( käytiin tänään lääkärissä,viime yö meni aivan persiilleen niin sanotusti,oon niin väsynyt etten jaksa mitään...

äityliini,yliväsy mamma ja Juhis parka

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain pikaisesti katsomaan pinon, joka oli aika lyhyt!!!!

Pinoutumaan mars mars kaikki!

Ollaan kotiuduttu reissusta, joka ei ihan mennyt suunnitelmien mukaan :( Miehellä oli ruokamyrkytys, esikoisella vatsatauti ja pienempi sairasti lähes koko matkan ja oli jopa tiputuksessa kahteen otteeseen. Niin ihana olla suomessa ja kotona!

Nyt pienempi on lastenklinikalla ja odotan mieheltä uutisia... sama vatsatauti ei vieläkään parantunut.

Eipä ollu muuta kuin huonoja uutisia tällä kertaa.

Niin ja itsellä kuumetta 38.5, onneksi esikoinen ollut super kiltti ja katsellut muutaman dvd:n...

j

Vierailija
2/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollu netti poikki viikon, ja olen ollut ihan orpona ilman teitä! =) Mutta aika hiljaista on ollut..

Höh, harmi, että meni loma " vähän" huonosti Joeela. Meillä on kanssa käyty vatsatauti, se Noro-virus, läpi koko perheen voimin. Ja kuopus on kovassa flunssassa, lämpöäkin oli. Meillä on tuon vatsataudin sairastaneet kohta KAIKKI tutut, ja naapureistakin muutamat! Oikeesti, uskomaton tauti! Onneksi meni suht nopeesti ohi. Ja äityliinillekin voimia korvakierteen kanssa. Ei ole kivaa, ei.. =(

Mutta nyt lähetään hakemaan lapsia mummin ja vaarin luota. Olivat yökylässä, kuopus ekaa kertaa, ja hyvin oli mennyt. Mitä nyt oli valvonut yöllä kaksi tuntia, mutta se on nykyään meillä ihan normaalia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori minunkin hiljaiselo,Juho voi hyvin mutta tänään vielä antibioottikuuria joka laittanut pepun aivan kipeäksi ja punaiseksi Juho paralta.

ens viikolla painokontrolli(toivokaa että se ees vähän noussut) ja korvalääkäri.

Tänään mies iltaan asti töissä ja kohta ulkoilemaan kun Juho herää.

Voi kurjaa että matka ei sujunut hyvin,alkoi hirvittää oma matka lasten kanssa espanjaan ensi kesänä,miten vois olla niin hyvä tuuri että oltais 2 viikkoo siellä terveinä,muuten ootan matkaa tosi paljon.

hiljaista on,voi missä Viivikin on,Kölli??kadonneet??=(

äityliini ja Juho 1v1kk ja risat

Vierailija
4/11 |
07.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi paljoa koneella oleen, mutta tulin ilmoittaan että hengissä ollaan :) Ollaan nyt sitten evakossa anoppilassa kun remppa alkaa. Me ei varmaan nettiä sinne oteta (kai..), ja kohta tää kone tästä häipyy remontin tieltä.

Oltiin muuten siellä leikkauksessa esikoisen kanssa välipäivinä. Patti jalassa oli lihaksessa kiinni oleva märkäpaise. Pikavastausten perusteella epäilynä oli muutama infektio, joka sen olisi voinut tehdä, mutta vastauksia kaikkiin ei ole vielä tullu. Yksi epäily, calmette-rokotuksessa johtuva " jälkitauti" , on suljettu jo pois, muista tulee vastaukset parin viikon päästä (yksi epäily oli toksoplasmoosi, muita en muista).

Noh, tuli vähän sekavaa...

Mutta täällä muuten kaikki hyvin! Oikein mukavaa vuoden alkua kaikille! Palailen taas kun pääsen koneelle/ ehdin!

Minsku

PS. Olisko ideaa kuukausi -pinossa, kun viestejäkin nykyään niin vähän?

Vierailija
5/11 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ihan luvattoman hiljaista!!! Haloo!! =)

Soitin äsken tytölle lääkäriajan (ja menin ihan hämilleni, kun pääsin ensiyrittämällä suoraan läpi, yleensä kun saa jonottaa..=)) On ollut flunssassa parisen viikkoa, ja nyt ollut pientä lämpöä. Ettei vaan olis korvatulehdusta..

Mitään muuta ihmeellistä tänne ei kuulu..Muuta ku et nyt alko laihis!! Paino ei ole pudonnut vuodessa mihinkään, vaikka koko ajan olen ollut " laihiksella" ..Nyt saa luvan lähteä ne 6-7 kiloa, mitä on vielä raskaudesta jäljellä! Sit oon tyytyväinen. =) Mites äityliini, sähän olit viime vuonna ainakin laihiksella, onnistuitko paljon pudottamaan? Muut?? Onko vielä raskauden aikaisia kiloja jäljellä, vai oonko ainut?!

Ajattelin vähän ottaa selville, onnistuuko tässä hoitovapaan aikana keikkatöiden teko. Sais vähän rahaa..Lapset olis siskolla hoidossa sillä aikaa. Jos sais tehdä vaikka n. 5 päivää/kk töitä. Mutta kun työnantaja olis sama, ku mistä olen hoitovapaalla, niin mietin että onko yleensä mahdollista. Tarvii soitella Kelaan, ja joka puolelle...Hoh hoijaa..

No, mutta ilmotelkaa itsestänne!!!!!!!! =)

Vierailija
6/11 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että olihan neidillä sit korvatulehdus. Eka oli 2 kuukautta sitten, saa nähdä joudutaanko taas kierteeseen.. =(

Tule Minsku kertomaan, kun saatte kokeista tuloksia!

Nyt lähden viemään tytsykän partsille päikkäreille.. =)

Vierailija
7/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaista paranemista pieneille sairastajille!

Ainakin Hopoliinin pikkuisella oli korvatulehdus.

Ja Minskulle loisto juttu kun pojan leikkaus meni hyvin!

Meillä edelleen pientä sairastelua. Kuopus parantunut vatsataudista, mutta vieläkin nuhainen ja tänään aamulla oli tullut vielä silmätulehdus!

Esikoisella kova nuha ja paksua keltaista " tavaraa" tulee nenästä niin paljon kuin jaksaa niistää.

Onneksi ollaan miehen kanssa terveinä ja onneksi olen hoitovapaalla!

Ei tarvi miettiä viedäkö lapset puolikuntoisina tarhaan tai omia työkuvioita vaan ollaan ainakin tämä viikko ihan vaan kotosalla tyttöjen kanssa ja yritetään parantua kunnolla. Jos sitten ensi viikolla pääsisi normaalirytmiin ja tapailemaan omia äitikavereita niin päivät menisi vähän nopeemmin... nyt odotellaan klo 16 alkaen miestä kotiin kuin kuuta nousevaa :)

Eipä muuta,j

Vierailija
8/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin että joo,nythän on tammikuun 2 viikko eikä mikään 54 viikko=) mutta ei kait se haittaa,hih.

on ollut taas ramppaamista tänään,ensin Katri meni kerhoon ja sieltä sitten Juhon painokontrolliin neuvolaan,onneksi paino oli noussut,punainen maito teki tehtävänsä .

JUHO NYT 9000g ja 76.2 cm eli +370g/1,5kk mikä riittävästi kuulemma!

sitten kotia ja hakeen Katria ja nyt sitten olen lasten kans kotona kun ukkokulta(huomatkaa mun nimitys) iltavuorossa.

olen täpinässä,siskoni soittanut sille vihkipapille Espanjaan ja se sanoi että varaa vaan matka ja sitten ehdota hääpäivää ym ja katsotaan sopiva,alustavasti sisko meinas ehdottaa 14.7 vihkipäiväksi ja 8.7 reissuun lähtöpäiväksi,vielä ei siis varmoja aikoja,apua,mulla vaan tuhat miljoonaa kysymystä mielessä mm.saako lastenruokapurkkeja(Bona ym) ottaa laukkuun mukaan ja mitä lastenruokaa espanjasta saa ja miten pian rattaat otetaan lentokentällä " pois" ja monta muuta mitä tämmöinen vähänmatkustanutekankerranlastenkanssa miettii =) saa vastata jos joku osaa,voisin tehdä varmaan monta sivua kysymyksiä heh heh

äityliini ja Juho 1v1,5kk joka kävelee jo ympäri kotia=)

Vierailija
9/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopoliini:laihis jatkuu mulla ja toivottavasti saan loput kilot tänä vuonna pois.

Multa jäi 4kg laitokselle aikanaan ja sen jälkeen paino pudonnut 18kg,yhteensä tavoite oli pudottaa 22kg eli siihen olis 4kg.

Eniten mulla työnalla tuo maha,iso maha oli odotusaikana ja perkule(sori) isoksi jäi..siis vaikka painonpudotusta noinkin paljon,ei mulle mahdu vanhat housut eli niitä kiloja on lähtenyt eniten kasvoista ja rintojen alta,vyötäröstäkin vähän mutta alavatsa on ja pysyy eli kiinteytystä tarvis ja olen mä jumpannutkin vatsoja vaan missään se ei näy=/

juuston vaihdoin kalkkunaleikkeeseen ja pastan syönnin(jota kyllä rakastan) koitan vähentää mahdollisimman minimiin.siinä uusimmat jota kokeilen,mulla se vaihe että paino junnaa paikallaan,jouluna tuli +1kg mutta se on lähtenyt.

tsemppiä Hopoliini ja jos muita painonpudottajia.

äityliini ja haave vaatekoosta 38=)

Vierailija
10/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen jälkeen se hävisi ihan hyvin, mutta nyt ei todellakaan..Joo, mutta sama vaatekoko mulla tavotteena, jos sais vielä noita vanhoja housuja jalkaan.. =) Nyt sai hieman motivaatiota lisää, ku varattiin lennot miehen kanssa KAHESTAAN Saksaan kaveripariskunnan luo! Mennään kesäkuussa, joten aikaa on sopivasti saada muutama kilo pois. =)

Ja kysele, jos matkustamisesta tulee jotain mieleen, Espanjasta ei kokemusta, mutta muuten. =)

Vierailija
11/11 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla vastailemaan äityliinin matkakyssäreihin kun matkajutut vielä tuoreessa muistissa :)

Eli lentokoneeseen saa viedä vauvanruokaa matkalla tarvittavan määrän. Mulla on ruokapurkki, velli- ja maitotetrat. Eikä kukaan kysysyt niistä mitään ei Helsingissä eikä Kanarian päässä.

Mulla oli aika paljon ruokia, vellejä, puuroja ja maitoja mukana joten ei tarvinnut sieltä ostaa mitään. Ja pienempi söi välillä samoja ruokia kuin me kuten perunoita, pastaa, kalaa tao kanaa ja hyvin maistui. Mutta kyllä siellä super marketeissa oli ruokia ja hedelmäsoseita tosin voi olla vähän erimakuisia kuin täällä suomessa.

Suomessa rattaat piti luovuttaa jo lähtöselvityksessä, mutta kentällä on " rattaita" joita voi lainata samoin kun matkatavarakärryjä. Mulla oli pienempi ergossa ja veljellä pienempi 2v. niissä lentokentän rattaissa.

Kanarian päässä taas saatiin pitää omat rattaat ihan koneen ovelle asti. Suomessa kun pakkaa rattaat ruumaan kannattaa se suojapussi säilyttää sillä harvoissa kohteissa sellaista saa uudestaan.

Toivottavasti sait selvää ja aina voi kysyä lisää :)

Monta hyvää vinkkiä selvisi itsellekin vasta matkan aikana.

j