Aiotko katsoa Uhrilampaat?
Kommentit (31)
Tänään tulee Dyyni. Katson sen, kun keväällä tulee jatkoa. Sen olen nähnyt vain kerran elokuvissa. Uhrilampaat olen nähnyt monta kertaa. Hyviä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Tänään tulee Dyyni. Katson sen, kun keväällä tulee jatkoa. Sen olen nähnyt vain kerran elokuvissa. Uhrilampaat olen nähnyt monta kertaa. Hyviä molemmat.
Dyyni on 3 tuntia tylsyyttä. Todella puuduttava elokuva a-luokan näyttelijöillä. Katsokaa se 80-luvun Dyyni mielummin.
Vierailija kirjoitti:
Keväälläkö jatkuu! Kiitos tiedosta. Olin todella vaikuttunut kun näin ekan osan, ja tuntui rikokselta ettei jatkoa ollut heti tulossa. Odotus oli ehtinyt jo unohtua tässä pitkällä hengähdystauolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dyyni on 3 tuntia tylsyyttä. Todella puuduttava elokuva a-luokan näyttelijöillä. Katsokaa se 80-luvun Dyyni mielummin.
Olen 80-luvun Dyynin fani mutta tämä uusin on kyllä mielestäni kirjalle uskollisempi.
Mutta David Lynchin on parempi elokuva.
Kumpi siinä lopulta huijaa toistaan Clarice vai Hannibal?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin sen ensi-illassa teatteri Maxim 1 Helsingissä.
29.3.1991
Monta kertaa sen jälkeen myös.
Tunsiko heti sen nähdessään ekaa kertaa että tämä on järisyttävä klassikko?
En halua katsoa sitä mulle tulee paha mieli kun se yks saa mällin lentämään niin kauas ja mä en saa ku metrin korkeintaan. ei oo harjotuksennpuutteesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
En halua katsoa sitä mulle tulee paha mieli kun se yks saa mällin lentämään niin kauas ja mä en saa ku metrin korkeintaan. ei oo harjotuksennpuutteesta kiinni.
Se heittää sen. Huijaa.
Kyllä Jodie Foster sopi Claricen rooliin paljon paremmin kuin Julianne Moore vaikka muuten hyvä näyttelijä on hänkin. Itse elokuvassa on monta klassikko-kohtausta kuten jauhelihanaama ja värkit reisien väliin piilotettuna. Sitten yksi kohtaus olisi vaatinut selvityksen miten Hannibal nappasi kynän itselleen vaikka oli täysin sidottuna.
Vierailija kirjoitti: Kyllä Jodie Foster sopi Claricen rooliin paljon paremmin kuin Julianne Moore vaikka muuten hyvä näyttelijä on hänkin. Itse elokuvassa on monta klassikko-kohtausta kuten jauhelihanaama ja värkit reisien väliin piilotettuna. Sitten yksi kohtaus olisi vaatinut selvityksen miten Hannibal nappasi kynän itselleen vaikka oli täysin sidottuna.
Se toinen mies unohti kynänsä Hannibalin selliin ja Hannibal irrotettiin välillä kahleistaan saadakseen pukeutua matkaa varten?
Kaunis?! Taidat olla Hannibal.