Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa Uhrilampaat?

Vierailija
10.11.2023 |

Mun tekis mieli.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko tylsä. Jodie Foster on kyllä kaunis 😍

Kaunis?! Taidat olla Hannibal.

Vierailija
22/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tulee Dyyni. Katson sen, kun keväällä tulee jatkoa.  Sen olen nähnyt vain kerran elokuvissa. Uhrilampaat olen nähnyt monta kertaa. Hyviä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee Dyyni. Katson sen, kun keväällä tulee jatkoa.  Sen olen nähnyt vain kerran elokuvissa. Uhrilampaat olen nähnyt monta kertaa. Hyviä molemmat.

Dyyni on 3 tuntia tylsyyttä. Todella puuduttava elokuva a-luokan näyttelijöillä. Katsokaa se 80-luvun Dyyni mielummin.

Vierailija
24/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväälläkö jatkuu! Kiitos tiedosta. Olin todella vaikuttunut kun näin ekan osan, ja tuntui rikokselta ettei jatkoa ollut heti tulossa. Odotus oli ehtinyt jo unohtua tässä pitkällä hengähdystauolla. 

Vierailija
25/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dyyni on 3 tuntia tylsyyttä. Todella puuduttava elokuva a-luokan näyttelijöillä. Katsokaa se 80-luvun Dyyni mielummin.

Olen 80-luvun Dyynin fani mutta tämä uusin on kyllä mielestäni kirjalle uskollisempi.

Mutta David Lynchin on parempi elokuva.

Vierailija
26/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi siinä lopulta huijaa toistaan Clarice vai Hannibal?

Vierailija
27/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen ensi-illassa teatteri Maxim 1 Helsingissä.

29.3.1991

Monta kertaa sen jälkeen myös.

Tunsiko heti sen nähdessään ekaa kertaa että tämä on järisyttävä klassikko?

Vierailija
28/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua katsoa sitä mulle tulee paha mieli kun se yks saa mällin lentämään niin kauas ja mä en saa ku metrin korkeintaan. ei oo harjotuksennpuutteesta kiinni.

Vierailija
29/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua katsoa sitä mulle tulee paha mieli kun se yks saa mällin lentämään niin kauas ja mä en saa ku metrin korkeintaan. ei oo harjotuksennpuutteesta kiinni.

Se heittää sen. Huijaa.

Vierailija
30/31 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Jodie Foster sopi Claricen rooliin paljon paremmin kuin Julianne Moore vaikka muuten hyvä näyttelijä on hänkin. Itse elokuvassa on monta klassikko-kohtausta kuten jauhelihanaama ja värkit reisien väliin piilotettuna. Sitten yksi kohtaus olisi vaatinut selvityksen miten Hannibal nappasi kynän itselleen vaikka oli täysin sidottuna.

Vierailija
31/31 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Kyllä Jodie Foster sopi Claricen rooliin paljon paremmin kuin Julianne Moore vaikka muuten hyvä näyttelijä on hänkin. Itse elokuvassa on monta klassikko-kohtausta kuten jauhelihanaama ja värkit reisien väliin piilotettuna. Sitten yksi kohtaus olisi vaatinut selvityksen miten Hannibal nappasi kynän itselleen vaikka oli täysin sidottuna.

Se toinen mies unohti kynänsä Hannibalin selliin ja Hannibal irrotettiin välillä kahleistaan saadakseen pukeutua matkaa varten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän