Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko katsoa Uhrilampaat?

Vierailija
10.11.2023 |

Mun tekis mieli.

Kommentit (31)

Silence of the lambs
1/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sen ilmestyttyä elokuvateatterissa katsomassa. Anthony Hopkins on loistava roolissaan, Jodie Foster ei niinkään. Mutta kohtalaisen katsottava elokuva, jos tyylilaji kiinnostaa.

Vierailija
2/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas elokuva.

Vaan onko Clarice suomalainen kun on hieno laukku mutta huonot kengät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jäi mieleen. Väkivaltaisia "älykkäitä" mielipuolia on. Joskaan noin hulluja aniharvoin.

Vierailija
4/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvateatterit saisivat näyttää enemmän vanhoja elokuvia. Uskon, että monia kiinnostaisi käydä katsomassa jo ennalta tuttuja, itselle nostalgisia elokuvia. Minua ainakin. 

Vierailija
5/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut monta kertaa, kuten jatko-osat myös. Tykkään trillereistä muutenkin, mutta onhan Uhrilampaat ihan omassa kategoriassaan. Jotkut kohdat meinasi kyllä olla vähän liikaa, vaikken ole mitenkään erityisen herkkä. Muistaakseni niitä ällöttäviä kohtia on jatkoa-osissa enemmän, Uhrilampaista on "turvallista" aloittaa 

Vierailija
6/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuvateatterit saisivat näyttää enemmän vanhoja elokuvia. Uskon, että monia kiinnostaisi käydä katsomassa jo ennalta tuttuja, itselle nostalgisia elokuvia. Minua ainakin. 

Mulle taas elokuvateatterit on uusien kokemuksien paikkoja. Vanhoja nostalgisia elokuvia taas on ihana katsoa kotona peiton alla. Niin me ollaan erilaisia.

Vierailija
7/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jane Campionin Pianon mainoksen näin äskettäin pk-seudulla, jokin muistelunäytös. Vähän haikea olo tuosta silti tulee. Samanlaista elokuvaa ei nykyään oikein tehdä - enkä sano, etteikö hyviäkin silti tehdä. 

Kyllä, elokuvahistoriaa olisi todella hienoa ylläpitää laajemmin valkokankaalta. Olisiko tuossa kaupallista kehittämispotentiaalia? Nykyinen Finnkinon tarjonta on vaisua, latteaa, siis pääsääntöisesti.

Vierailija
8/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas elokuvateatterit on uusien kokemuksien paikkoja. Vanhoja nostalgisia elokuvia taas on ihana katsoa kotona peiton alla. Niin me ollaan erilaisia.

En itsekään menisi katsomaan jo nähtyä enää leffaan. Ehkä. Mutta vanhoja ei-nähtyjä jo voisikin.

Vierailija
9/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jos ehdin. Pitäisi tehdä opiskelujuttuja ja yksi tilattu täytekakku.

Vierailija
10/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon katsonut monta kertaa, kuten jatko-osat myös. Tykkään trillereistä muutenkin, mutta onhan Uhrilampaat ihan omassa kategoriassaan. Jotkut kohdat meinasi kyllä olla vähän liikaa, vaikken ole mitenkään erityisen herkkä. Muistaakseni niitä ällöttäviä kohtia on jatkoa-osissa enemmän, Uhrilampaista on "turvallista" aloittaa 

Muistaakseni Hannibal jäi itselläni ensimmäisen kesken. Muutenkin muistelen sen tunnelmaltaan jotenkin erilaiseksi kuin Uhrilampaat ja Punainen lohikäärme.

Suosittelen lukemaan myös kirjat elokuvien lisäksi, erittäin hyvin kirjoitettuja. Spoiler: Hannibal päättyy aivan eri tavalla elokuvassa kuin kirjassa. Itse suutuin kirjan lopulle. 

Vierailija
11/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä44279 kirjoitti:

Kävin sen ilmestyttyä elokuvateatterissa katsomassa. Anthony Hopkins on loistava roolissaan, Jodie Foster ei niinkään. Mutta kohtalaisen katsottava elokuva, jos tyylilaji kiinnostaa.

Jodie Foster on maailman miehekkäin naisnäyttelijä. Ilmankos on lesbo.

Vierailija
12/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneskohan uusinta.Ei uusinnat kiinnosta.

Vierailija
13/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sen ensi-illassa teatteri Maxim 1 Helsingissä.

29.3.1991

Monta kertaa sen jälkeen myös.

Vierailija
14/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

A D R E NO KROMI - komemntti  estettiin...

Vierailija
15/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella  sekopää ylläpito...

Hannibalin tasoa nää  tyypit?

Vierailija
16/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muka tulee?

Vierailija
17/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tänään?= Moneltako ja miltä kanavalta. Paras elokuva.

Vierailija
18/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itsekään menisi katsomaan jo nähtyä enää leffaan. Ehkä. Mutta vanhoja ei-nähtyjä jo voisikin.

Minua taas ei kiinnosta maksaa tuntemattomasta elokuvasta. Kotona tympeän elokuvan voi suosiolla jättää kesken, mutta elokuvateatterista ei kehtaa lähteä pois. Vaivautua nyt turhaan ihmisten keskelle istuskelemaan, ilman että tietää elokuvan varmuudella olevan nautinto. 

Vierailija
19/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko tylsä. Jodie Foster on kyllä kaunis 😍

Vierailija
20/31 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai tänään?= Moneltako ja miltä kanavalta. Paras elokuva.

Neloselta klo 21.40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi