Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset teillä nukkuvat/nukkuivat vanhempien kanssa samassa huoneessa?

Vierailija
01.01.2007 |

Itse saan kummaksuvia katseita kun kerron lähes 3-vuotiaamme vielä nukkuvan huoneessamme. Oma huonekin löytyy, mutta tyttö heräilee monta kertaa yössä ja omasta huoneesta vain kävelisi monta kertaa yössä meidän huoneeseen. Hänellä on myös ns. kauhukohtauksia ajoittain ja herää huutamaan silmät auki.....Siirrettiin siis suosiolla sänky meidän sängyn viereen. Nyt tyttö vain havahtuu istumaan ja huomaa meidät ja jatkaa uniaan. Esikoinen 7v. on lähes koko ikänsä nukkunut omassa huoneessaan. Mitä tästä ajattelette?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole enempää huoneita(yksi makuuhuone). Voisi kait nukkuu olohuoneessa mutta se tuntuu niin hankalalta, joutuisi nukkuu sohvalla :(

Vierailija
2/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä viiden vanhana samassa huoneessa omassa sängyssään mun kanssa, vanhemmat olivat aikaisemmin sopeutuneet omiin huoneisiinsa. Toki sitä seilaamista on ollut jokaisen lapsen kohdalla. Kolmonen nukkui kaksi viikkoisesta kaksi ja puolivuotiaaksi mun vieressä melkein joka yö, ja nyt viides lapsi on ollut synnäriltä asti joka yö mun vieressä, poika on 1,7-vuotias.

Ei ne lapset teini-ikäisinä enää samaan huoneeseen taida suostua. ja jokainen lapsihan on yksilö. Itse nukuin aika pitkään vanhempieni välissä, ainakin kuuden vanhaksi, jos öisin pelotti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut fiksua jo aiemmin pistää omaan huoneeseen, yöt rauhottu kummasti...

Tosin itse olisin voinut kyllä lapsen kanssa nukkua samassa huoneessa vaikka 5v asti... :)

Vierailija
4/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pienistä oloista ja minulle on todella vieras ajatus, että pikkulapset nukkuisivat yksin. Nyt on suunnitelmissa, että kun kuopus täyttää kaksi, muuttaisivat isoveljen kanssa yhteiseen huoneeseen, ja sitten kun itse haluavat oman huoneen, muutettaisiin kolmas makkari leikkihuoneesta makuuhuoneeksi.

Vierailija
5/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nukuin vanhempien kanssa samassa huoneessa 13-ikävuoteen saakka.

Vierailija
6/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

12v haluu välillä tulla nukkuun äidin viereen sänkyyn eikä siinä pitäs olla mitään kummallista on sullakin ongelmat,huah,,

Vierailija
7/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn vierestä löytyy myös jatkettava lasten sänky ja pinnasänky mutta ovat harvoin käytössä.

Vierailija
8/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset on niin yksilöitä. meidän 5v tyttö nukkunut aina omassa huoneessaan, 4v herkkä poika nukkunut mun kanssa parisängyssä. nyt otettiin iso askel ja siirrettiin hänet omaan sänkyynsä mun sängyn viereen. Sitten vauva 8kk nukkuu omassa huoneessaan.

Eli yksilöitä ovat. Herkät kai kaipaa yöllä turvaa.

Vierailija
9/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrettiin 3,5-vuotias meidän makkariin (ois pitäny jo aikasemmin), yölliset kauhukohtaukset rasitti koko perhettä. Vieläkin heräillään, mutta huuto ei enää niin paha!

Vierailija
10/10 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmällä ei edes omaa sänkyä vaan mahtuu hyvin meidän väliin. Mitään kiirettä ei pidetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi