Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Positiivisuusketju harmauden piristykseksi

Vierailija
10.11.2023 |

Mistä olet sun elämässä just nyt kiitollinen? Jos saataisiin vähän hyvää mieltä harmaan ja sateisen marraskuun keskelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri positiivisen koronatestituloksen. En osaa olla siitä kiitollinen. Mutta hyvää on se, että on tulen toipumaan ja ei ollut mitään tärkeitä suunnitelmia ensi viikolle. 

Vierailija
2/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiitollinen kauan haaveillusta vauvasta ja siitä, että muutamme pian käytännöllisempään kotiin (saamme lastenhuoneen ja kodinhoitohuoneen). Saan olla kotona lapsen kanssa todennäköisesti niin kauan kuin tahdon. Tulevaisuus näyttää valoisalta ja pikkuihmisen kasvun seuraaminen synnyttää kiitollisuutta jokaiseen päivään. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERRRRRJAAAANTAI RAI RAI

Vierailija
4/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa on<3

5/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistosta tuli jo tänään viesti, että nyt saa ilmoittaa, jos menee töihin ens kesänäkin 🤩😍😎 

Vierailija
6/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havahduin eilen illalla äkkiä siihen, että elämä on oikeastaan ihan hyvää. Ihan sellaisten pienten arkisten asioiden kannalta.

Lisäksi, näin tänään kauppaan kävellessä sorsan vähän odottamattomassa paikassa, ja se piristi. 🦆

Vierailija
7/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken kirkon lehdestä syöpäänkuolevasta, joka on samoja ikiä. Siis viisissäkymmenissä. Vähän hätkäytti. Aloin ihan miettimään miltä tuntuisi saada dg jostakin vaikeasta sairaudesta. No, tunnen kuitenkin itseni terveeksi, en ole koskaan ollut duracellpupu tai suorittanut enempi mitään. Tyyppiä sivullinen ja maailma ei varmaan huomaisi jos poistuisin maisemista.

Positiivisuus tulee siis kumminkin tunteesta, että elämä on just hyvää kaikessa vaatimattomuudessaan ja olen aidosti kiitollinen siitä, ettei ole terveysmurheita. Hampaita pitäisi korjauttaa mutta eipä muuta. Haluan ehdottomasti elää niin vanhaksi kuin suinkin. Ja koettaa iloita ihan jokaikisestä päivästä. Kokemusta on mielenterveyskärsimyksestä, jonka olen onnistunut ratkaisemaan. Minun parhaat vuoteni ovat siis nyt ja toivon mukaan tulevaisuudessa. Menneisyydestä ne eivät löydy.

Vierailija
8/8 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelen uutta ruokavalioa. Ryhdyin ketodieetille ja toivottavasti se kestää loppuelämän. Siitä olen onnellinen. Antti Heikkilä on paras!