Exän uusi on kauniimpi kuin minä - miten päästä yli tästä negatiivisesta tunteesta
Ärsyttää ja pidän itseäni rumana. Exän kanssa muuten hyvät välit ja lapsenhoito sujuu, mutta harmittaa, kun löysi tuollaisen uuden kumppanin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli lähes kolmekymppinen tuolloin. Toki housuissa oleva säälittävä prinssinakki selittänee käytöksen.
Sinä puoleastasi kuulostat 3-vuotiaalta lapselta, joka polkee jalkaa ja kiukkuaa kun ei saa haluamaansa. Tajuatkohan itse, miten naurettava ja lapsellinen tuo sinun "loukkaus"yrityksesi on. Ymmärrän hyvin, miksi mies vaihtoi sinut toiseen.
No sillä oli oikeasti prinssinakki ja olen miettinyt että se taatusti oli kusipäisen käytöksen takana. Yritti noilla mallijutuillaan alentaa mun itsetuntoa kun itsellään se oli sattuneesta syystä ihan pohjalukemissa.
Oikeasti sillä oli tic tac pastillin kokoinen ja sitten aina isäsi kanssa ihmettelitte miten äitisi hengitys on aina niin raikas?
Vierailija kirjoitti:
Pelimies on alfa. :)
Alimies on peffa.:)
Vierailija kirjoitti:
Jos meinaat että haluan tuolta mieheltä vielä jotain niin väärässä olet. Olkoon ihan vapaasti sen tyrkkymuijansa kanssa, hyvä että vakka on kantensa löytänyt. Kuitenkin kyseinen tyyppi saa mut edelleen näkemään punaista. Mielestäni kusipäiden haukkumisessa ei ole mitään väärää, ja toi mies on sitä sanan varsinaisessa merkityksessä.
Sokea näkee otsallaankin, että haluat exältäsi vielä vähintään sitä prinssinakkia. Jos et haluaisi häntä tai häneltä, ei hänen exänsä triggeröisi sinua tuohon tyyliin. Päivänselvää mustasukkaisen ja katkeran exän tilitystä tuo sinun ulinasi.
Oletko itse prinssinakkimies vai mistä moinen kuvitelma? Saan halutessani heti huomenna paremman (ja isomman) miehen, ei ole todellakaan tän kyseisen tyypin varassa. Jos kuvitellaan että toi mies tulisi oven taakse ruikuttamaan, en päästäisi sisään. Tää tilitys johtuu ihan puhtaasti kaikesta mitä tää tyyppi teki mulle. Mua triggeröi muutkin häneen liittyvät asiat kuin se hänen uusi muijansa.
Mitä tästä opimme?
Opimme sen , että mitä rumempi ja lihavampi nainen on, sitä huonompi ja katkerampi luonne hänellä on.
Se siitä " kultainen sisältä" höpötyksestä. Se vedettiin tämän ketjun myötä juuri wc :tä alas.
Vierailija kirjoitti:
Olet exä ja siihen on syy. Joten anna miehen olla onnellinen uuden ja paremman naisen kanssa. M28
"Onnellinen uuden ja PAREMMAN naisen kanssa"? Mistä tiedät millainen se ex on ollut, puhumattakaan uudesta naisesta? En mä ainakaan nähnyt aloituksessa eron syytä. Ja kauneus ei todellakaan ole paremmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet exä ja siihen on syy. Joten anna miehen olla onnellinen uuden ja paremman naisen kanssa. M28
"Onnellinen uuden ja PAREMMAN naisen kanssa"? Mistä tiedät millainen se ex on ollut, puhumattakaan uudesta naisesta? En mä ainakaan nähnyt aloituksessa eron syytä. Ja kauneus ei todellakaan ole paremmuutta.
Kauneus nimenomaan on paremmuutta.
Parempi itsetunto.
Parempi kunto.
Parempi eli kauniimpi jälkikasvu.
En viitsi jatkaa sillä tämä lista olisi loputon.
Kauniilla naisella on yli 50% todennäköisyydellä myös parempi luonne ja rakastavampi sydän . Todennäköisyys siihen että kaunis nainen pettäisi on häviävän pieni , sillä hänen Ei tarvitse todistella itselleen,että on haluttava ja kaunis koska Hän tietää sen muutenkin.
Faktat tiskiin sillä Totuus Velvoittaa!
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kun eräskin tuttu otti uuden joka on monessa mielessä vanhan kopio, vain tulot uudella on moninkertaiset vanhaan verrattuna 😄
Kun kaverin vaimo otti eron ja meni ehkä vuosi eteenpäin, niin kaverilla oli uusi nainen. Tämä nainen on ulkonäöllisesti exänsä näköinen. Huvittavinta tässä oli se, että pari kaveria sanoi, että tiesitkö, että ne on palanneet yhteen eikä olekaa eronnut. Frendit oli nähny sen uuden kumppanin kanssa, kun meni autolla ohi, niin kävelivät käsi kädessä ja siitä päätteli et neo kimpassa exän kanssa. Kun ite näin sen naisen, niin olin et mitvit. Se vois olla sisko. Se on häritsevän samannäköinen.
Kyllä on mietitty, että mistä se on löytänyt. Itse uskon, että on vaivaa nähnyt, kun löytänyt jase on täysin selvä miksi sillä on se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kun eräskin tuttu otti uuden joka on monessa mielessä vanhan kopio, vain tulot uudella on moninkertaiset vanhaan verrattuna 😄
Kun kaverin vaimo otti eron ja meni ehkä vuosi eteenpäin, niin kaverilla oli uusi nainen. Tämä nainen on ulkonäöllisesti exänsä näköinen. Huvittavinta tässä oli se, että pari kaveria sanoi, että tiesitkö, että ne on palanneet yhteen eikä olekaa eronnut. Frendit oli nähny sen uuden kumppanin kanssa, kun meni autolla ohi, niin kävelivät käsi kädessä ja siitä päätteli et neo kimpassa exän kanssa. Kun ite näin sen naisen, niin olin et mitvit. Se vois olla sisko. Se on häritsevän samannäköinen.
Kyllä on mietitty, että mistä se on löytänyt. Itse uskon, että on vaivaa nähnyt, kun löytänyt jase on täysin selvä miksi sillä on se nainen.
Pimpin takia ,se nyt on päivän selvää.
Mihin terve mies muihin naista tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Auttaako jos kerron että ei tämäkään helppoo ole kun tiedän että mun miehen ex on mua paljon kauniimpi. Ja nuorempi. Nyt mä sit aina mietin kuinka kaikki varmasti säälii sitä kun vaihtoi vanhempaan ja rumempaan.
Mulla sama. Ja tämä siitäkin huolimatta että tiedän että mun mies on mun kanssa tosi onnellinen. Ja että hän pitää mua kauniina. Ja että hän osoittaa rakkautensa mulle niin selvästi kaikkien nähden että kenellekään ei voi hänen onnensa jäädä epäselväksi. En tajua mistä nää epävarmuudet kumpuaa.
Jos meinaat että haluan tuolta mieheltä vielä jotain niin väärässä olet. Olkoon ihan vapaasti sen tyrkkymuijansa kanssa, hyvä että vakka on kantensa löytänyt. Kuitenkin kyseinen tyyppi saa mut edelleen näkemään punaista. Mielestäni kusipäiden haukkumisessa ei ole mitään väärää, ja toi mies on sitä sanan varsinaisessa merkityksessä.
Sokea näkee otsallaankin, että haluat exältäsi vielä vähintään sitä prinssinakkia. Jos et haluaisi häntä tai häneltä, ei hänen exänsä triggeröisi sinua tuohon tyyliin. Päivänselvää mustasukkaisen ja katkeran exän tilitystä tuo sinun ulinasi.