Exän uusi on kauniimpi kuin minä - miten päästä yli tästä negatiivisesta tunteesta
Ärsyttää ja pidän itseäni rumana. Exän kanssa muuten hyvät välit ja lapsenhoito sujuu, mutta harmittaa, kun löysi tuollaisen uuden kumppanin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita ittes mahdollisimman nätiksi ja liihottele jonkun komean miehen kanssa exän ohi.
Mikä ihmeen exä kiima naisilla aina on? Antakaa nyt jumankauti miesten elää rauhassa onnelisempaa elämää mitä te koskaan olisitte kyenneet antamaan.
Ihmeellistä mustasukkaisuutta ja katkeruutta.
Itse olen koko loppuikäni katkera kusipäälle, enkä edes häpeä myöntää sitä. Toivon hänelle rehellisesti kaikkea pahaa.
Myrkytät vaan oman mielesi, kun toinen porskuttaa tyytyväisenä menemään.
Sitä hän muuten varmaan tarkoitti. Tääkin muija työntää instaan niitä perus "katsokaa kuinka kaunis olen!!!" postauksia tasaisin väliajoin ja tyrkyttää ankkahuuliaan. Selvästi itse ajattelee olevansa kaunis, vaikka oikeasti on pelkkä nolo tyrkky pakkelifeissi ja varmasti suurimmalle osalle miehistäkin täysi turn off.
Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi ja lopettaisit tuon lapsellisen kiukuttelun? Ymmärsimme jo, että sinua kovasti nyt harmittaa, kun ex löysi uuden ja sinä jäit yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vain pintaa. En halua vähätellä murhettasi, mutta...
Itseäni ahdistaa se, että ex selvästi rakastaa nyxäänsä paljon enemmän kuin minua aikanaan. Kieltämättä sopivat hyvin yhteen, paremmin kuin minä ja ex. Perustivat nopeasti perheen ja menivät naimisiinkin. Minä siis olin vain välivaihe, kun ex odotteli sitä oikeaa. Tästä on todella vaikeaa päästä yli, kun itse rakasti ja toivoi loppuelämää yhdessä.
Mä "yhdyn" tähän. Ja mulla se meni niin päin, että ex-mies vaihtoi rumaan naiseen. Ja olin siitä vielä sitäkin enemmän kateellinen, koska se nainen oli ihan järkyttävän näköinen linnunpelätti, mutta hän osasi tehdä exäni onnelliseksi, toisin kuin minä.
Että näinkin voi käydä. He ovat olleet yhdessä jo 15 vuotta ja hankkineet talon ja lapsia, minä olen edelleen yksin. Että ei se pelkkä kauneus aina riitä. Ei ainakaan hyvän mie
Minulle jäi pysyvä trauma, en halua enää lainkaan miessuhteita. En luota miehiin enkä usko aitoon rakkauteen ainakaan omalla kohdallani. Muutenkin itsetunto jäi alas. Vaikea nähdä itseään kovin positiivisessa valossa. Että minua voisi joku arvostaa ja minusta pitää.
Oli lähes kolmekymppinen tuolloin. Toki housuissa oleva säälittävä prinssinakki selittänee käytöksen.
Sinä puoleastasi kuulostat 3-vuotiaalta lapselta, joka polkee jalkaa ja kiukkuaa kun ei saa haluamaansa. Tajuatkohan itse, miten naurettava ja lapsellinen tuo sinun "loukkaus"yrityksesi on. Ymmärrän hyvin, miksi mies vaihtoi sinut toiseen.
sormeta tiktokissa ja oot pro... saat kaupan päälle 100000 egee
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä jollain exän nyxän ulkonäöllä on? Kauneus on katoavaista.
Ja rumuus senkun lisääntyy.. näin se vaan menee ja silloin kuuluukin vaihtaa eukko entistä ehompaan. Itsellä naisten kohdalla tuo vaihtoraja menee 82-84 kilon kohdalla. Siinä on naisella kaks vaihtoehtoa, joko lähtee läskit, tai sitten lähtee koko eukko.
Näin se vaan menee.
Vierailija kirjoitti:
Oli lähes kolmekymppinen tuolloin. Toki housuissa oleva säälittävä prinssinakki selittänee käytöksen.
Sinä puoleastasi kuulostat 3-vuotiaalta lapselta, joka polkee jalkaa ja kiukkuaa kun ei saa haluamaansa. Tajuatkohan itse, miten naurettava ja lapsellinen tuo sinun "loukkaus"yrityksesi on. Ymmärrän hyvin, miksi mies vaihtoi sinut toiseen.
No sillä oli oikeasti prinssinakki ja olen miettinyt että se taatusti oli kusipäisen käytöksen takana. Yritti noilla mallijutuillaan alentaa mun itsetuntoa kun itsellään se oli sattuneesta syystä ihan pohjalukemissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaikista kaunein nykyisen miehen mielestä ja tiedän, että täytän hänen kaikki toiveensa monessa eri asiassa henkisesti ja fyysisesti, se riittää minut tekemään onnelliseksi💞
Ihana ihminen. Asenne kohdillaan. Just tuo tekee susta kauniimman. Mullekkiiii tollanen positiivinen onnelliseks tekevä jostakin.. heti!
Sinulle kun ei kelpaa normi-mies, siksi jäät ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja rumuus senkun lisääntyy.. näin se vaan menee ja silloin kuuluukin vaihtaa eukko entistä ehompaan. Itsellä naisten kohdalla tuo vaihtoraja menee 82-84 kilon kohdalla. Siinä on naisella kaks vaihtoehtoa, joko lähtee läskit, tai sitten lähtee koko eukko.
Näin se vaan menee.
Ja joka kerta nainen valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon :D Siinä kun ei mitään hyvää menetä, jos sinun luotasi lähtee.
Sillä uudella on haiseva hengitys tai hirveä nauru. Ehkä pulputtaa hölmöä puhetta koko aja.
sinä päätät nyt unohtaa sen exän, ostat uuden huulipunan(ja punaiset korkkarit tms)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä oli oikeasti prinssinakki ja olen miettinyt että se taatusti oli kusipäisen käytöksen takana. Yritti noilla mallijutuillaan alentaa mun itsetuntoa kun itsellään se oli sattuneesta syystä ihan pohjalukemissa.
Ja nyt sinä sitten yrität kompensoida olematonta itsetuntoasi haukkumalla exääsi ja hänen nykyistään. Eli käyttäydyt ihan niin kuin 3-vuotias. "Ihan tyhmä oot kun et tee niin kuin mä haluun!!!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
Ja joka kerta nainen valitsee jälkimmäisen vaihtoehdon :D Siinä kun ei mitään hyvää menetä, jos sinun luotasi lähtee.
Ei haittaa, en minä yleensä kiinny naisiin ,ne on lähinnä käyttiksiä joilla ei ole niin merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
Ei haittaa, en minä yleensä kiinny naisiin ,ne on lähinnä käyttiksiä joilla ei ole niin merkitystä.
Sellaiset fantasiat sulla. Aika söpöä <3 Eikö sun muuten pitäisi kohta mennä nukkumaan? Huomenna on sulla koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee.
"Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista" :D
Aloittajalle: olet varmasti kauniimpi jonkun toisen mielestä. Itse ei sitä niin osaa arvioida. Älä jää tuollaista harmittelemaan!
Erollenne on varmasti syynsä. Löydät varmasti itsekin kumppanin jonka kanssa sovit paremmin yhteen ja joka pitää juuri sinua kauniina.
Voit myös lohduttautua ajatuksella että kauneus on katoavaista, lopulta kaikista tulee vanhoja ja ryppyisiä. Vaikka olisi Miss Universum niin silti aina tulee uusia nuorempia ja kauniimpia naisia. Ulkonäön varaan ei siis kannata elämäänsä perustaa.
Mun exä oli mua 6 vuotta nuorempi. Tavattiin kun mies oli 27 ja minä 33. Naimisiin mentiin, tehtiin pari lasta ja yhdessäoloa kesti reilu 10 vuotta. Sitten mies vaihtoi mut parikymppiseen infulensseriin joka tyrkyttää itseään somessa ja jonka kuviin setämiehet kommentoi kaikkea todella ällöttävää. Sanomattakin selvää että vaikka tuo bimbo on mua kauniimpi ja nuorempi, olemme luonteeltamma täysin eri planeetalta. Ja se mua jotenkin alkuun eniten suretti, että jos toi on nyt se mitä mies haluaa niin mitä ihmettä se teki mun kanssa niin kauan? Että tunsinko koko ihmistä edes.
No jokatapauksessa, mun kohdalla se menee niin että en kärsi siitä että miehellä on nyt ihanaupeamahtava parikymppinen tissiblondi, se jopa auttoi pääsemään erosta yli kun tajusin tuon mitä aiemmin mainitsin että enhän mä tainnu koko ukkoa ees tuntea.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sinä sitten yrität kompensoida olematonta itsetuntoasi haukkumalla exääsi ja hänen nykyistään. Eli käyttäydyt ihan niin kuin 3-vuotias. "Ihan tyhmä oot kun et tee niin kuin mä haluun!!!"
Jos meinaat että haluan tuolta mieheltä vielä jotain niin väärässä olet. Olkoon ihan vapaasti sen tyrkkymuijansa kanssa, hyvä että vakka on kantensa löytänyt. Kuitenkin kyseinen tyyppi saa mut edelleen näkemään punaista. Mielestäni kusipäiden haukkumisessa ei ole mitään väärää, ja toi mies on sitä sanan varsinaisessa merkityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä oli mua 6 vuotta nuorempi. Tavattiin kun mies oli 27 ja minä 33. Naimisiin mentiin, tehtiin pari lasta ja yhdessäoloa kesti reilu 10 vuotta. Sitten mies vaihtoi mut parikymppiseen infulensseriin joka tyrkyttää itseään somessa ja jonka kuviin setämiehet kommentoi kaikkea todella ällöttävää. Sanomattakin selvää että vaikka tuo bimbo on mua kauniimpi ja nuorempi, olemme luonteeltamma täysin eri planeetalta. Ja se mua jotenkin alkuun eniten suretti, että jos toi on nyt se mitä mies haluaa niin mitä ihmettä se teki mun kanssa niin kauan? Että tunsinko koko ihmistä edes.
No jokatapauksessa, mun kohdalla se menee niin että en kärsi siitä että miehellä on nyt ihanaupeamahtava parikymppinen tissiblondi, se jopa auttoi pääsemään erosta yli kun tajusin tuon mitä aiemmin mainitsin että enhän mä tainnu koko ukkoa ees tuntea.
N44
Jos olit miehen mielestä aikoinaan samalainen tissibimbo? Mistä näistä tietää.