Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kumman naisen valitsisit? Perustelut mielellään mukaan

Vierailija
09.11.2023 |

a) nainen, joka on itselleen epämieluisassa puuduttavassa liukuhihnatyössä marketin kassalla (ei vastaa naisen koulutusta/koulutustasoa)

b) kyseisestä työstä lähtenyt tällä hetkellä työtön nainen, joka etsii uutta työtä

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys on aina turn off. Vielä enemmän se, että jää tyhjän päälle huvin vuoksi. Vaikka olisi liukuhihnatyössä niin siinä voi samalla hakea työpaikkaa.

Onko myös silloin kun ei voi tehdä entistä työtä sairauden ja kroonisten kipujen takia?

Mitään työtöntä kremppasäkkiä nyt ei ainakaan kukaan huoli.

Ei hitto. :D Mä harrastan liikuntaa. Opiskelin toisen ammatin. En ole 100% liikuntakyvytön. Olen osatyökyinen. 

Vierailija
62/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys on aina turn off. Vielä enemmän se, että jää tyhjän päälle huvin vuoksi. Vaikka olisi liukuhihnatyössä niin siinä voi samalla hakea työpaikkaa.

Onko myös silloin kun ei voi tehdä entistä työtä sairauden ja kroonisten kipujen takia?

Mitään työtöntä kremppasäkkiä nyt ei ainakaan kukaan huoli.

Ei hitto. :D Mä harrastan liikuntaa. Opiskelin toisen ammatin. En ole 100% liikuntakyvytön. Olen osatyökyinen. 

Netissä on helppo ilkeillä, vaikka ei itse kelpaisi kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole kyse sairaudesta vaan siitä, että pitää työtä puuduttavana liukuhihnana

Haaveilen tuollaisesta työstä. T. Työtön

Ei muuta kuin hakemaan! Toivottavasti viihdyt. 

Vierailija
64/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B-vaihtoehto. Sillä jos nainen on a-vaihtoehdon kaltaisessa työssä, niin se vaikuttaa kielteisesti naisen mielialaan ja jaksamiseen ja tätä kautta myös koko parisuhteeseen. Mutta en ymmärrä, miksi tuossa pitää sanoa, että "Marketin kassa" on puuduttavaa työtä...? Tärkeää työtä, josta moni pitää. Mieluummin voisi vain sanoa, että on puuduttavassa ja epämieluisassa työssä, ilman esimerkkiä.

En tunne henkilöitä, jotka jättäytyvät työttömäksi ensin hakeakseen parempia töitä. Kyllä normaalissa tilanteessa ihmiset hakevat uusia hommia olleessaan vielä siinä vanhassa työpaikassa. Molemmathan noista naisista on tyytymätön elämäänsä, toinen töissä ja toinen työttömänä.

Melkoista yleistämistä sinulla. Itsellä ainakin joidenkin paikkojen saanti on kaatunut osittain irtisanomisaikaan (1 kk), kun hakijoiden joukossa on ollut sellaisia, jotka voivat aloittaa heti. Ovatkohan he sitten olleet töissä vai missä, kun voivat aloittaa heti?

Vierailija
65/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kumpaakaan.

Yksikään nainen ei ole mikään tavara, jonka minä noin vain halutessani valitsen.