Hyi. Ois kauheeta olla päivåtyössä tähän vuodenaikaan. (Oon yötöissä)
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollenkaan paha olla, kun teen etätöitä.
Mun miesystävä on ihan turottunu etätöissä (insinööri) ja kiroilee itsekseen naapurin möykkääville koirille. Pelottaa millon sillä naksahtaa päässä.
Ennen oli semmonen huoleton hymyveikko
Vierailija kirjoitti:
Pihallako sä niitä etätöitä teet? Ilmankos ne työt ei edisty.
Terveisin pomosi
Riippuu työstä. Mukavin työ, jota olen tehnyt, oli ulkotyötä talvella. Koko valoisa aika raikkaassa ulkoilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihallako sä niitä etätöitä teet? Ilmankos ne työt ei edisty.Terveisin pomosi
Älykääpiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miesystävä on ihan turottunu etätöissä (insinööri) ja kiroilee itsekseen naapurin möykkääville koirille. Pelottaa millon sillä naksahtaa päässä.
Minulla on kahdenlaisia vastamelukuulokkeita, napit ja korvat peittävät. Ei ole mitään mielenterveyden ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja olet vielä sen kanssa? Eikö pelota tarpeeksi vielä että tulet olemaan se kohde johon napsahtaa? :D No omapahan on elämäsi, tai mitä vähän siitä on tilastollisesti jäljellä...
Enkä ihan ymmärrä miksi tuot esille epävakaan miehesi? Ei ole etätyössä se vika jos hullu hulluuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pihallako sä niitä etätöitä teet? Ilmankos ne työt ei edisty.Terveisin pomosi
Älykääpiö.
No anteeksi, kun en ymmärrä. Voisitko selittää miten nautit valoisasta ajasta etätöitä tehden? Lenkkeiletkö läppärin kanssa vai miten se toimii?